Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 17:46   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: nad eller denon eller ?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
markus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 110
Sendt: 21 August 2008 kl. 08:24 | IP-adresse registreret  

Jeg står og skal have en ny reciver  har kikket på NAD T744 og denon avr-1708 men vilken er bedst eller skal jeg gå en anden vej ??? den jeg har haft til nu var en Marantz sr6200 som jeg var glad få men den er stået af i souround delen

__________________
du kan se mit udstyr her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5211&PN=1
Til top Vis markus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af markus
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7545
Sendt: 21 August 2008 kl. 10:04 | IP-adresse registreret  

Denon kommer med nye modeller i næste måned!

Men ellers var det da også en mulighed at kigge på Yamaha, Onkyo eller Marantz igen??



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
NAD-nørd
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 22 December 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 228
Sendt: 21 August 2008 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

Nu modsiger jeg jo nok mig selv. Men helt ærligt, så tror jeg også at jeg ville gå efter Marantz igen
Til top Vis NAD-nørd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NAD-nørd
 
markus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 110
Sendt: 21 August 2008 kl. 16:22 | IP-adresse registreret  

Onkyo har jeg kikket på men der kommer vi op i lidt få mange penge,  Marantz vi jeg ikke have igen 6år også gå sourround delen i stykker det er ikke godt nok,   så vil prøve noget nyt

det skal helst være omkring 3000 bobs  Denon helder jeg nok mest til pga. den automatiske opsætning

 



__________________
du kan se mit udstyr her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5211&PN=1
Til top Vis markus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af markus
 
Hermann.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 18 April 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 2168
Sendt: 21 August 2008 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft både NAD og Denon og jeg har valgt denon. Du bør lytte dig frem og se hvilke faciliteter du har behov for og hvilken betjening du bedst kan lide.

__________________
Venlig hilsen
Hermann
Til top Vis Hermann.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hermann.
 
chrfog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 74
Sendt: 21 August 2008 kl. 17:43 | IP-adresse registreret  

hvad skal du bruge den til? blu-ray, dvd. måske meget klogt, at tænke på, hvilke indgange/udgange den skal have. jeg kan se, at den denon du kigger på koster 3.300 i hifiklubben. jeg har lige købt en 2308 fra tyske medianess. den kostede 3.400 med fragt og det hele, leveret lige til døren. det er rigtigt, at de nye denon modeller er lige om hjørnet, men de bliver bestemt ikke billige før et stykke tid.
Til top Vis chrfog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrfog
 
markus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 110
Sendt: 21 August 2008 kl. 17:45 | IP-adresse registreret  

Hej Chrfog

vilken tysk forhandler var det ?????? evt link

 

 



__________________
du kan se mit udstyr her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5211&PN=1
Til top Vis markus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af markus
 
chrfog
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juni 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 74
Sendt: 21 August 2008 kl. 18:56 | IP-adresse registreret  

markus skrev:

Hej Chrfog

vilken tysk forhandler var det ?????? evt link

 

 



forretningen
det er sådan lidt dagspriser, nu koster den 418 euro, hvor jeg gav 408 euro. jeg gav i alt 460 euro for forsendelse, kreditkort gebyr og receiver. fragtselskabet UPS kommer med pakken. de siger 3-5 dage for levering, jeg bestilte sent torsdag aften og modtog tirsdag formiddag. så jeg klager ikke
Til top Vis chrfog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chrfog
 
markus
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 110
Sendt: 26 August 2008 kl. 09:12 | IP-adresse registreret  

Ja så er jeg någet frem til der skal spares op og så skal den nye Denon 1909 købes den få også True HD lyd     det kommer jeg jo nok til at skal bruge på et tidspunkt

__________________
du kan se mit udstyr her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=5211&PN=1
Til top Vis markus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af markus
 
Don_Odal
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 December 2007
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Indlæg: 29
Sendt: 27 August 2008 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har stået i månedsvis og trippet mellem NAD (hvis stereolyd jeg var vant til, og glad for) og Denon, hvis musik-lyd jeg ikke var vild med, men lydformater og brugervenligheden var i top.

Så tog jeg ud og lyttede til en Onkyo - som jeg aldrig havde drømt om at jeg ville være interesseret i - og tog den med hjem. Gør dig selv en tjeneste - kig andre steder end HFK før du køber!

Til top Vis Don_Odal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Don_Odal
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes