| Sendt: 17 August 2008 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej! Nu har jeg besluttet mig at købe Concept 2 højtaler, og med tiden udvide med Concept 8 og med en sub. Men hvad med receiver, hvilken mener i jeg skal have?
Denon, Onkyo eller Harman Kardon? Har hørt at Denon har alt for lys lyd, og at Harman har alt for mørk lyd, hvad med Onkyo's lyd?
Vh Zagor
|