| Sendt: 27 August 2008 kl. 18:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Tak for svarene
Yamaha kommer med nye modeller til oktober
De kommer sjovt nok til at hedde, (RX-V1900 & RX-V3900)
De gamle modeller vil da i givet fald falde i pris da Yamaha har det med at
sælge til samme vejl. pris som de gamle var på da de kom frem, mener jeg at huske
Nå, men hygge __________________ I stuen: AV-P. kalibreret Pioneer PDP-428XD, Receiver Yamahe RX-V1800, Blue Ray Yamaha 1900, HDD Panasonic DMR-EH58
Højt. Yamaha 225 PMD Series
I køkken: NAD 325BEE, 525BEE & Dali Elegance.
|