| Sendt: 16 August 2008 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hifi's!
Jeg har et spørgsmål mht højttalere i et surroundsetup. Jeg har en NAD T-743 med to små reolhøjttalere sat til pga pladsmangel omkring tv-
sektionen. Jeg har i midlertid et par gode gulvhøjttalere der går ned til 25Hz, hvilke der ikke er plads til omkring tv'et. Men er det muligt at anvende
dem som baghøjttalere og samtidig få kørt sub-kanalen gennem dem? Altså så at fronthøjttalernes baskanal også kommer gennem dem? Ved at når
man sætter sine højttalere til "Large" i Nad'ens indstillinger, så bliver sub'en (som jeg ikke har nogen af pt) slet ikke brugt. Men betyder det at al bas
bliver gengivet via Largehøttalerne, eller?
Håber I kan hjælpe...
|