| Sendt: 13 August 2008 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg søger et surrond system! Jeg ejer et Sony bravia w4000, men MANGLER lyden! Jeg vil gerne have et system, hvor der muligvis er indbygget blu-ray afspiller, men det ikke et krav, da jeg kan købe det på et senere tidspunkt. Det er dog et krav at der ikke integreret DVD-afspiller, da det skal bruges til at afspille blu-ray. Lyden skal være optimal!
Det skal placeres i et kollegie værelse og skal derfor være 5.1, da der ikke er plads til 7.1.
Max pris: 5000 kr.
|