Jeg havde lidt regnet at det bare var a t sætte det til også fik jeg også den gode lyd når jeg bare så tv, men det gør jeg ikke, lige nu er der bare et HDMI kabel mellem mit fjernsyn og og systemet, det er åbenbart bare ikke nok, nu kommer spørgsmålet så, hvilke kabler skal jeg bruge for at kunne få den gode lyd slået til når ser tv (tv2,dr, tv2 osv.)
Bruger siden: 06 December 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 801
Sendt: 12 August 2008 kl. 10:48 | IP-adresse registreret
HDMI kablet sender kun DVD-billedet til TV'et, så du skal have et kabel, der går den anden vej. Hvilke lydudgange er der på TV'et? Hvis du ikke ved det, kan du måske fortælle hvilken model TV'et er.
Bruger siden: 06 December 2007 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 801
Sendt: 12 August 2008 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
Jeg kan ikke finde TV'et på nettet. Det er sandsynligvis et rebadget TV. Anyway, hvis der kun er de nævnte indgange, kan du ikke tage lyden ud. Så er eneste mulighed nok at bruge hovedtelefonudgangen, hvis der er en sådan.
Bruger siden: 12 August 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 9
Sendt: 12 August 2008 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
okay, hvis man googler dft-2616 kommer der en denver frem øverst, det kunne godt ligne den, meget. Der et "phone out" stik, hvis der er sådan en du tænker på?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum