Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 11:04   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Lyd til tv (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kasper MJ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 August 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 12 August 2008 kl. 09:59 | IP-adresse registreret  

Hej herinde.

Jeg har lige købt nyt sorround sound system: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store -elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation- Start;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000NkSSTkg_?ProductID=cg jD4QFHjRQAAAERU9YqweW2&CatalogCategoryID=DknD4QFHKR4AAAE O1Q803xiY

Jeg havde lidt regnet at det bare var a t sætte det til også fik jeg også den gode lyd når jeg bare så tv, men det gør jeg ikke, lige nu er der bare et HDMI kabel mellem mit fjernsyn og og systemet, det er åbenbart bare ikke nok, nu kommer spørgsmålet så, hvilke kabler skal jeg bruge for at kunne få den gode lyd slået til når ser tv (tv2,dr, tv2 osv.)

På forhånd tak - Kasper

Til top Vis Kasper MJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper MJ
 
Delaney
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 December 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 801
Sendt: 12 August 2008 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

HDMI kablet sender kun DVD-billedet til TV'et, så du skal have et kabel, der går den anden vej. Hvilke lydudgange er der på TV'et? Hvis du ikke ved det, kan du måske fortælle hvilken model TV'et er.

__________________
Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
Til top Vis Delaney's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Delaney
 
Kasper MJ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 August 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 12 August 2008 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Det er en prosonic dft-2616. Og se vidt jeg kan se er der: YPbPR, YCbCR, audio R/L in.
Til top Vis Kasper MJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper MJ
 
Delaney
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 December 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 801
Sendt: 12 August 2008 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Jeg kan ikke finde TV'et på nettet. Det er sandsynligvis et rebadget TV. Anyway, hvis der kun er de nævnte indgange, kan du ikke tage lyden ud. Så er eneste mulighed nok at bruge hovedtelefonudgangen, hvis der er en sådan.

__________________
Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
Til top Vis Delaney's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Delaney
 
Kasper MJ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 August 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 12 August 2008 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

okay, hvis man googler dft-2616 kommer der en denver frem øverst, det kunne godt ligne den, meget. Der et "phone out" stik, hvis der er sådan en du tænker på?
Til top Vis Kasper MJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper MJ
 
Delaney
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 December 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 801
Sendt: 12 August 2008 kl. 18:26 | IP-adresse registreret  

Det er jo fint. Så er det sådan noget her du skal have fat i. 

__________________
Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
Til top Vis Delaney's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Delaney
 
Kasper MJ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 August 2008
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 9
Sendt: 12 August 2008 kl. 18:29 | IP-adresse registreret  

Tak for det Delaney. Det har været en kæmpe hjælp...

Til top Vis Kasper MJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper MJ
 
Delaney
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 December 2007
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 801
Sendt: 12 August 2008 kl. 18:42 | IP-adresse registreret  

Det var så lidt.

__________________
Kælderbio
Emotiva | Vienna Acoustics | SVS | SB Duet
Til top Vis Delaney's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Delaney
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes