| Sendt: 24 August 2008 kl. 22:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej teknik_kim Jeg har som dig også kigget på den surround receiver, og jeg har faktisk allerede bestilt en. Det startede faktisk med at jeg ville have 705, men da jeg bestilte havde forhandleren ikke flere. Så jeg ændrede min ordre til en 706 istedet for. Jeg har bestilt den hos www.flatscreencenter.se så nu går jeg lige som dig og venter. De har den ikke på sitet, men man kan skrive til dem. Jeg håber at få min her i næste uge Med Venlig Hilsen Flemming
|