Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2026 | 13:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Onkyo TX-SR706 i butikkerne hvornår? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
teknik_kim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 August 2008
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 12 August 2008 kl. 00:57 | IP-adresse registreret  

Hej gutter

Står og skal købe mig en surroundreceiver, og er faldet over en helt ny model fra Onkyo, nemlig TX-SR706. Den afløser 705'eren og er frigivet til salg d. 22/7 i år.

Har forsøgt at opstøve den i Tyskland, men kan ikke finde en butik som fører den :-(

Nogen der ved hvornår den monstro kan opdrives i webbutikker i Tyskland eller andet sted i Europa med gode priser?

(Vil godt spare de par tusinde ift. en dansk butik. Behøver ingen prædiken ang. reklamationsret und so weiter ;-)).



__________________

Mvh, Kim Voss Schrader
Til top Vis teknik_kim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af teknik_kim
 
teknik_kim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 August 2008
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 13 August 2008 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

Hej igen.

Iflg. den danske importør så skulle de lande engang i september. Så det ser ud til, at jeg må væbne mig med tålmodighed lidt endnu :)

Mvh, kim.



__________________

Mvh, Kim Voss Schrader
Til top Vis teknik_kim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af teknik_kim
 
Gizmoduck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 August 2008
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 8
Sendt: 24 August 2008 kl. 22:26 | IP-adresse registreret  

Hej teknik_kim

Jeg har som dig også kigget på den surround receiver, og jeg har faktisk allerede bestilt en.

Det startede faktisk med at jeg ville have 705, men da jeg bestilte havde forhandleren ikke flere. Så jeg ændrede min ordre til en 706 istedet for.

Jeg har bestilt den hos www.flatscreencenter.se så nu går jeg lige som dig og venter.

De har den ikke på sitet, men man kan skrive til dem. Jeg håber at få min her i næste uge

Med Venlig Hilsen Flemming
Til top Vis Gizmoduck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Gizmoduck
 
teknik_kim
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 August 2008
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 7
Sendt: 24 August 2008 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Hej Flemming

God fornøjelse med din forstærker. Jeg har ændret mening, og købt en Harman Kardon AVR255 istedet, da jeg ikke ville vente på Onkyo'en. Jeg skulle gerne modtage den imorgen med UPS (købte den i Tyskland).

Den har også 1080p opskalering som Onkyo'en og minder faktisk en del om den.

Mvh, Kim



__________________

Mvh, Kim Voss Schrader
Til top Vis teknik_kim's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af teknik_kim
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes