| Sendt: 11 August 2008 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har en Pioneer VSX-AX2AV-S Receiver med 2 HDMI indgange.
Jeg har et problem med dem, min HTPC er koblet på den ene og min IPTV boks på den anden, når jeg vil skifte fra IPTV til HTPC kommer der godt nok lyd, men intet billede, så skal jeg trykke "info" på pioneeren derefter kommer billedet frem. Fra HTPC til IPTV er der ikke problemer, det er ligegyldig hvilken kanal jeg bruger til hvert enkelt apperat, det er altid fra IPTV til HTPC den er gal.
Er der nogen der har haft samme problem, og evt har en løsning på det. __________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|