| Sendt: 10 August 2008 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige brændt min gamle Denon forstærker af og skal ud at have en ny. Jeg har dog det krav, at der skal være mindst 4 optiske indgange. Det er der bare ikke mange der har synes jeg. Med en Xbox, Xbox 360, TV, HD recorder og snart en Squeezebox Duet kan jeg bare ikke nøjes med 2, som mange kun har. Er det pga HDMI, at de ikke laver receivere med flere optiske indgange efterhånden? Er der nogen, der har en god ide? Prislejet er max 5000 kr.
|