Tilbage til HIFI4ALL.DK 28. juni 2024 | 23:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Køb af Onkyo TX-NR905 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 234
Sendt: 29 April 2008 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Efter lang tids overvejelser er jeg ved at være kommet frem til at min nye surroundforstærker skal være en Onkyo TX-NR905. Så jeg vil gerne lige høre jer ejere af dette kraftværk om i kan svare på et par spørgsmål?

1. Hvis man bestiller den fra Tyskland eller Holland, hvilken firmware version skal man så "forlange" at få den leveret med (er det ikke 1.08 man er kommet til nu)?

2. Jeg påtænker at købe en PS3 som BD/DVD/CD afspiller. Nogen der ved, om det er nok kun at tilkoble denne via HDMI til Onkyo'en, således jeg også kan bruge PS3'eren som CD-afspiller og overføre stereolyden digitalt via HDMI? Eller kræver det også en opkobling af PS3'eren via optisk? Jeg synes nemlig, at antallet af digitale tilkoblinger på 905'eren er lige i underkanten (kun 2 optiske og 3 coaxiale på bagsiden, og dem kan man jo hurtigt få fyldt op med Yousee HD-modtagerboks, Mediacenter, PS2/3, HD-optager, evt. CD-afspiller i fremtiden etc.).

3. Et lidt mere generelt "surroundspørgsmål". Er en HDMI-opkobling mellem TV og AV-receiver "to-vejs"? Dvs. kan jeg via HDMI-opkoblingen mellem TV og receiver også trække lyden ud fra TV'et over receiveren? Eller skal jeg koble op til den analoge stereoudgang på mit Panasonic PX70, for at få lyden fra TV over receiveren?

Håber nogen kan svare på ovenstående spørgsmål.

På forhånd tak.

Mvh



__________________
Mvh
CosworthDriver
- "If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Til top Vis CosworthDriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosworthDriver
 
zirio
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 29 April 2008 kl. 13:48 | IP-adresse registreret  

Goddag Driver

1. Det har jeg umiddelbart ikke nogen ide om, men jeg siger dig, at hvis der går noget galt, så har jeg hørt en del der har haft efterfølgende problemer med det!...

2. Du skal bare bruge HDMI fra PS3 --> Receiveren, så klarer den det hele der!...

3. Det kan du ikke, det er kun one-way!...HDMIkabel fra PS3 --> Receiver (in), og et andet HDMIkabel fra Receiver --> TV..Lyden fra TV'et bliver du nød til at fører gennem en phono-indgang!..

mvh
Zirio
Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio
 
CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 234
Sendt: 29 April 2008 kl. 16:04 | IP-adresse registreret  

zirio skrev:
Goddag Driver

1. Det har jeg umiddelbart ikke nogen ide om, men jeg siger dig, at hvis der går noget galt, så har jeg hørt en del der har haft efterfølgende problemer med det!...

2. Du skal bare bruge HDMI fra PS3 --> Receiveren, så klarer den det hele der!...

3. Det kan du ikke, det er kun one-way!...HDMIkabel fra PS3 --> Receiver (in), og et andet HDMIkabel fra Receiver --> TV..Lyden fra TV'et bliver du nød til at fører gennem en phono-indgang!..

mvh
Zirio

Hej Zirio

1. Ja, har da hørt et par historier. Men hvis prisforskellen mellem DK og DE er 3.-4.000kr, så er det jo måske værd at tage chancen? Køber man et kvalitetsprodukt, så bør risikoen for at få et defekt produkt jo også være tilsvarende lille. Jeg har tidligere med succes bl.a. købt HD-optager fra Tyskland. Men der er jo selvfølgelig meget elektronik og software i sådan en receiver, som kan gå i stykker eller have "medfødte" fejl.

2. Super, det var også det jeg håbede på. Så sparer jeg da en digital indgang på receiveren der.

3. Øv. Havde ellers håbet at det var muligt at få lyden fra TV overført digitalt til receiveren via HDMI også. Så ryger lidt af ideen jo med HDMI, som jo bl.a. går ud på at have "alt i eet kabel"......for så skal man jo alligevel trække et phono-kabel mellem skærmen og receiveren udover HDMI-kablet.....

Men tak for dine svar.



__________________
Mvh
CosworthDriver
- "If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Til top Vis CosworthDriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosworthDriver
 
BowieCool
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 166
Sendt: 29 April 2008 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

Jeg vil anbefale dig at handle i Danmark. Min Onkyo 805´er futtede af efter kun en times alm brug. Jeg har brugt 3 måneder på at få en ny. Den blev købt hos Tenspot i Tyskland.



__________________
BenQ W5000
Lissau White Flex 120"
M&K 750 system 7.1
Panasonic BD35
Supra-Cables
Til top Vis BowieCool's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BowieCool
 
Poul-erik
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 903
Sendt: 29 April 2008 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

Er der stadig problemer med at de Onkyoer futter af eller var det bare en and, der blev skrevet meget over det for et stykke tid siden.

__________________
NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
Til top Vis Poul-erik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Poul-erik
 
zirio
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1256
Sendt: 29 April 2008 kl. 18:02 | IP-adresse registreret  

Der har vidst været 5-6 stykker i DK, og de har alle været importeret fra Tyskland!..Så bare folk er klar over der kan være en risiko ved at købe i Tyskland, så er det fint nok!...Og jeg kan godt se man spare en del, men jeg turde ikke gøre det, så derfor købte jeg af CSN-teknik, og der får du rigtig god service!...

Ingen problem, det er jo det vi er her for!
Til top Vis zirio's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zirio
 
Smasher
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 November 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 29 April 2008 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

CosworthDriver skrev:

1. Ja, har da hørt et par historier. Men hvis prisforskellen mellem DK og DE er 3.-4.000kr, så er det jo måske værd at tage chancen? Køber man et kvalitetsprodukt, så bør risikoen for at få et defekt produkt jo også være tilsvarende lille. Jeg har tidligere med succes bl.a. købt HD-optager fra Tyskland. Men der er jo selvfølgelig meget elektronik og software i sådan en receiver, som kan gå i stykker eller have "medfødte" fejl.

3. Øv. Havde ellers håbet at det var muligt at få lyden fra TV overført digitalt til receiveren via HDMI også. Så ryger lidt af ideen jo med HDMI, som jo bl.a. går ud på at have "alt i eet kabel"......for så skal man jo alligevel trække et phono-kabel mellem skærmen og receiveren udover HDMI-kablet.....

Men tak for dine svar.

Købte også min 875'er i Tyskland og der gik ild i den med det samme den fik strøm og jeg tændte for den, så endte også med at købe hos CSN-Teknik hvor der er kanon service.

Men hvorfor pokker er det lige du vil trække et phono-kabel mellem skærmen og receiver? Du har jo din yousee boks som kan overføre lyden digitalt til receiveren i bedre kvalitet?

Til top Vis Smasher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Smasher
 
CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 234
Sendt: 29 April 2008 kl. 20:04 | IP-adresse registreret  

Mit indtryk er, at dem der er futtet af har været eksemplarer fra de første produktionsserier. Det er jo meget normalt, at der kan være nogle problemer med de først producerede eksemplarer. Man har jo ikke hørt om nogen Onkyo'er der er futtet af i nogen tid nu (jeg har ihvertfald ikke set nogen nye indlæg på nogen forummer i de seneste måneder omkring dette).

Zirio, jeg har også kontaktet CSN idag for at høre hvilken pris han kan tilbyde. Så jeg udelukker bestemt ikke muligheden for at købe i DK. Men er prisforskellen flere tusinde (afventer svarmail fra CSN), så kan jeg måske godt være villig til at tage chancen. Det der bekymrer mig mest i den forbindelse er mulighederne med firmwareopdateringer, som man jo skal klare selv, hvis man køber fra Tyskland. Og da Onkyo (modsat Pioneer!) ikke ligger softwaren ud på deres portal, så skal man jo "opspore piratsoftware" til Onkyo'en på nettet. Og dette kan der jo være en vis risiko omkring + det at man kan risikere at foretage softwareopdateringen forkert. Så dækker garantien jo ikke.

Men jeg har forhørt de tyske forhandlere om firmwareversioner på de eksemplarer de sælger nu, og ethg.de var temmelig hurtige til at svare mig. De sælger kun 905 med firmware version 1.08 nu. Og det er så vidt jeg ved den seneste version??

Så jeg overvejer stadig, hvad jeg skal gøre.



__________________
Mvh
CosworthDriver
- "If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Til top Vis CosworthDriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosworthDriver
 
CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 234
Sendt: 29 April 2008 kl. 20:10 | IP-adresse registreret  

Smasher skrev:
CosworthDriver skrev:

1. Ja, har da hørt et par historier. Men hvis prisforskellen mellem DK og DE er 3.-4.000kr, så er det jo måske værd at tage chancen? Køber man et kvalitetsprodukt, så bør risikoen for at få et defekt produkt jo også være tilsvarende lille. Jeg har tidligere med succes bl.a. købt HD-optager fra Tyskland. Men der er jo selvfølgelig meget elektronik og software i sådan en receiver, som kan gå i stykker eller have "medfødte" fejl.

3. Øv. Havde ellers håbet at det var muligt at få lyden fra TV overført digitalt til receiveren via HDMI også. Så ryger lidt af ideen jo med HDMI, som jo bl.a. går ud på at have "alt i eet kabel"......for så skal man jo alligevel trække et phono-kabel mellem skærmen og receiveren udover HDMI-kablet.....

Men tak for dine svar.

Købte også min 875'er i Tyskland og der gik ild i den med det samme den fik strøm og jeg tændte for den, så endte også med at købe hos CSN-Teknik hvor der er kanon service.

Men hvorfor pokker er det lige du vil trække et phono-kabel mellem skærmen og receiver? Du har jo din yousee boks som kan overføre lyden digitalt til receiveren i bedre kvalitet?

Hej Smasher

Ja, læste om dine problemer med din 875'er her på forummet. Men hvornår købte du den? Kan det have været en fra de første produktionsserier?

Jeg har ikke en Yousee boks endnu, derfor kabel mellem skærm og receiver. Men jeg håber da, at få en HD-modtager indenfor nær fremtid. Synes bare det virker som om, at der stadig er mange problemer med den HD-modtager, så tøver lidt.



__________________
Mvh
CosworthDriver
- "If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Til top Vis CosworthDriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosworthDriver
 
Smasher
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 November 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 29 April 2008 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Jeg bestilte min først i Marts, så det var ikke en af de første :-)

Nå, du har ikke den boks endnu, okay. Du har heller ikke en harddisk optager eller andet som antenne kablet kan tilsluttes og så kobles til forstærkeren via optisk eller coaxial?

Til top Vis Smasher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Smasher
 
danish
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juli 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 199
Sendt: 29 April 2008 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Smasher skrev:

Købte også min 875'er i Tyskland og der gik ild i den med det samme den fik strøm og jeg tændte for den, så endte også med at købe hos CSN-Teknik hvor der er kanon service.

Var der nogen forklaring på hvorfor den futtede af?

Samlede min 905 op i Tyskland for nogle dage siden, da jeg alligevel skulle den vej. Har spillet på den 2 aftener i træk uden den er futtet af.  Den udvikler dog en god varme, som nok skal gøre godt i den danske sommer..

 



__________________
Mit setup
Til top Vis danish's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danish
 
Smasher
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 November 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 29 April 2008 kl. 20:38 | IP-adresse registreret  

De bliver meget varme, det er meget normalt, står der også på min forstærker (der er sådan en klistermærke i toppen af den)

Ved ikke hvorfor den futtede af, for jeg kontaktede butikken i Tyskland og bad om at få mine penge tilbage, det fik jeg så nogle dage efter jeg havde sendt den ned til dem.

Men der må jo have været noget helt galt siden der gik ild i den med det SAMME jeg trykke på "on" knappen. Og så ellers en masse røg, ikke så fedt at se på

Andre har oplevet den første brænder af efter nogle mdr'er. Så jeg gad simpelthen ikke tage chancen igen, bøvle med at få den pakket ud, sat til med alle kabler og højttalere, indstillet osv. Og så måske efter et par mdr'er kan man pille det hele fra hinanden igen og ned i kassen ;)

Til top Vis Smasher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Smasher
 
CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 234
Sendt: 29 April 2008 kl. 23:55 | IP-adresse registreret  

Smasher skrev:

Jeg bestilte min først i Marts, så det var ikke en af de første :-)

Nå, du har ikke den boks endnu, okay. Du har heller ikke en harddisk optager eller andet som antenne kablet kan tilsluttes og så kobles til forstærkeren via optisk eller coaxial?

Hmmm...først i marts. Ja, så burde det jo ikke være en fra de første produktioner. Men hvorfor skulle netop de produkter der forhandles i Tyskland være de modeller der brænder af? Det synes jeg ikke helt giver mening. Ved du med sikkerhed, at det ikke var een de havde fundet bagerst på den nederste hylde på lageret (altså er du sikker på, at det var en "senere" model. Ved du hvilken firmware version den havde?)?

Jo, jeg har en HD-optager med både optisk og coaxial udgang (den er dog over 2 år gammel og ikke med HDMI). Så jeg vil helst ikke se TV via HD-optageren, da det forringer billedkvaliteten (og da jeg så altid skal have HD-optageren tændt for at se TV). Men den dag Yousee får styr på HD-boksen og jeg så køber sådan een, så bør det jo ikke være et problem længere.



__________________
Mvh
CosworthDriver
- "If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Til top Vis CosworthDriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosworthDriver
 
Dief
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1214
Sendt: 30 April 2008 kl. 05:01 | IP-adresse registreret  

Jeg har også købt min 805'er i Tyskland. Har haft den i ½ år, og den virker upåklageligt.

Jeg har altid købt mit grej i Tyskland, og fået en udmærket service dernede fra hver gang, så jeg ville heller ikke være nervøs for at købe dernede fra. Men man kan selvfølgelig være uheldig, dog synes jeg altså også at man kan være lige så uheldig herhjemme. (Det var selvfølgelig ikke rettet mod CSN-teknik, som jeg ved yder en god service).

Desuden kan man også se hvem der er autoriserede Onkyo forhandlere (kan ikke huske web-sidens adresse), der kan man se hvem der er autoriserede i de forskellige lande.

Så vidt jeg husker var www.hifishop24.de autoriserede, der købte jeg min.

Mvh Dief 



__________________
Bio
Mit DIY
hj.side
Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted
 
Smasher
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 15 November 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 30 April 2008 kl. 07:08 | IP-adresse registreret  

CosworthDriverHmmm...først i marts. Ja, så burde det jo ikke være en fra de første produktioner. Men hvorfor skulle netop de produkter der forhandles i Tyskland være de modeller der brænder af? Det synes jeg ikke helt giver mening. Ved du med sikkerhed, at det ikke var een de havde fundet bagerst på den nederste hylde på lageret (altså er du sikker på, at det var en senere model. Ved du hvilken firmware version den havde?)?

Jo, jeg har en HD-optager med både optisk og coaxial udgang (den er dog over 2 år gammel og ikke med HDMI). Så jeg vil helst ikke se TV via HD-optageren, da det forringer billedkvaliteten (og da jeg så altid skal have HD-optageren tændt for at se TV). Men den dag Yousee får styr på HD-boksen og jeg så køber sådan een, så bør det jo ikke være et problem længere.

[/QUOTE skrev:

Nej, ved ikke hvilken firmware den havde, men det er vel også total ligemeget, den burde ikke brænde af ved at blive tændt, det tyder mere på noget billig parallel importeret skidt.

Men ud fra det serienummer den havde på kassen, har jeg læst herinde at det i hvert fald ikke var en af de første modeller.

Nej, ved ikke hvilken firmware den havde, men det er vel også total ligemeget, den burde ikke brænde af ved at blive tændt, det tyder mere på noget billig parallel importeret skidt.

Men ud fra det serienummer den havde på kassen, har jeg læst herinde at det i hvert fald ikke var en af de første modeller.

Til top Vis Smasher's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Smasher
 
bgkr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Marts 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 73
Sendt: 30 April 2008 kl. 07:12 | IP-adresse registreret  

Hej cossi.

kan andbefale wendorff i flensborg, hutig levering god service, og de er til at snakke med!!!

købte en 875 for 1239,- euro

Til top Vis bgkr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bgkr
 
Poul-erik
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Indlæg: 903
Sendt: 30 April 2008 kl. 07:35 | IP-adresse registreret  

Nu spørger jeg,  hvorfor skal der være så stor en prisforskel,  jeg mener jeg læste et sted at den kunne købes ca. 4000,- billigere i tyskland,  den smule moms der er idag fra tysk til dansk mener jeg jo ikke kan bruges mere.

Nu er jeg ikke på nakken af nogen,  jeg aner ikke hvem der sælger Onkyo da jeg ikke går op i Surround, men den store forskel må da kunne komme lidt ned eller.

Jeg tror at prisforskellen ikke skal meget ned i Danmark før man køber herhjemme.

 



__________________
NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
Til top Vis Poul-erik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Poul-erik
 
CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 234
Sendt: 30 April 2008 kl. 17:12 | IP-adresse registreret  

Smasher skrev:
CosworthDriverHmmm...først i marts. Ja, så burde det jo ikke være en fra de første produktioner. Men hvorfor skulle netop de produkter der forhandles i Tyskland være de modeller der brænder af? Det synes jeg ikke helt giver mening. Ved du med sikkerhed, at det ikke var een de havde fundet bagerst på den nederste hylde på lageret (altså er du sikker på, at det var en senere model. Ved du hvilken firmware version den havde?)?

Jo, jeg har en HD-optager med både optisk og coaxial udgang (den er dog over 2 år gammel og ikke med HDMI). Så jeg vil helst ikke se TV via HD-optageren, da det forringer billedkvaliteten (og da jeg så altid skal have HD-optageren tændt for at se TV). Men den dag Yousee får styr på HD-boksen og jeg så køber sådan een, så bør det jo ikke være et problem længere.

Nej, ved ikke hvilken firmware den havde, men det er vel også total ligemeget, den burde ikke brænde af ved at blive tændt, det tyder mere på noget billig parallel importeret skidt.

Men ud fra det serienummer den havde på kassen, har jeg læst herinde at det i hvert fald ikke var en af de første modeller.

[/QUOTE skrev:

Jeg har været i kontakt med to tyske internetbutikker nu. Den ene vil have ca. 10.600kr inkl. fragt, men er ikke autoriseret forhandler. Den anden er autoriseret Onkyo-forhandler og vil have ca. 11.300kr inkl fragt. Den billigste forhandler har dog bekræftet, at det ikke er parallelimporterede produkter. De skulle komme direkte fra Onkyo Tyskland til deres lager.

Mht. hvilken firmware din havde, så kan denne viden afsløre om det var en "tidlig" version du havde, eller om det var en nyere version. Men hvis serienummeret angav, at det var en nyere version, ja så kan det være ligegyldigt med firmware versionen. 

Jeg har været i kontakt med to tyske internetbutikker nu. Den ene vil have ca. 10.600kr inkl. fragt, men er ikke autoriseret forhandler. Den anden er autoriseret Onkyo-forhandler og vil have ca. 11.300kr inkl fragt. Den billigste forhandler har dog bekræftet, at det ikke er parallelimporterede produkter. De skulle komme direkte fra Onkyo Tyskland til deres lager.

Mht. hvilken firmware din havde, så kan denne viden afsløre om det var en "tidlig" version du havde, eller om det var en nyere version. Men hvis serienummeret angav, at det var en nyere version, ja så kan det være ligegyldigt med firmware versionen. 



__________________
Mvh
CosworthDriver
- "If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Til top Vis CosworthDriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosworthDriver
 
CosworthDriver
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 01 August 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 234
Sendt: 30 April 2008 kl. 17:13 | IP-adresse registreret  

bgkr skrev:

Hej cossi.

kan andbefale wendorff i flensborg, hutig levering god service, og de er til at snakke med!!!

købte en 875 for 1239,- euro

Kan ikke lige umiddelbart finde dem på nettet, har de en hjemmeside?



__________________
Mvh
CosworthDriver
- "If everything seems under control, you're just not going fast enough" - Mario Andretti
Til top Vis CosworthDriver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CosworthDriver
 
Dief
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 1214
Sendt: 30 April 2008 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

Nej de har vist ingen hjemmeside. Det er også en lille butik, men de kan bestille ting hjem til en god pris.

Butikken ligger lige over for "Karstadt". Hvis du står på gågaden, og kigger væk fra hovedindgange til Karstadt, ser du en lille trappeopgang, som fører op til Wendorff (Logo'et kan også ses derfra). Det er bestemt et besøg værd, har selv købt derinde og fik en super service, kan kun anbefales.

Adressen er:

Wendorff, HOLM 14, D-24937 FLENSBURG

Hvis du skulle være i omegnen.



__________________
Bio
Mit DIY
hj.side
Til top Vis Dief's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dief Besøg Dief's Websted
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes