Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2026 | 22:09   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Philips HTS3154 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
DennisHC
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2008
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 02 Februar 2008 kl. 12:23 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen. Jeg er ny bruger herinde, og har ikke ret meget erfaring med HiFi af nogen art.

Når det så er sagt, har jeg lige anskaffet ovenstående system, og synes ikke jeg er vildt imponeret over det.

Jeg synes ikke det lyder specielt godt, og subben kan slet ikke hverken mærkes eller høres. Overhovedet. Hvis jeg afspiller en cd kan lydstyrken komme lidt op, men mine computerhøjtalere (logitech surround sæt der er 7-8 år gammelt) kan spille bedre og højere.
Hvis det er fjernsynet, kan jeg skrue helt op uden at det er højt. Man kan sagtens sidde i den anden ende af stuen at snakke med hinanden uden problemer, og det synes jeg måske ikke helt kan være rigtigt på max vol?

Det jeg egentlig ville med denne tråd, var at høre om det er mig der skal ændre på noget opsætning, om det er sættet der generalt stinker, eller om jeg har fået en "mandags-model" der skal byttes.

Jeg ved godt det ikke er det bedste på markedet (langt fra går jeg ud fra. Jeg gav 2K for det igår, men har lige fundet ud af snitprisen på nettet er 1.200kr)

Er der andre der har erfaringer med dette sæt?

forresten, det er ikke sikkert opstillingen er optimal. Min stue er en vinkel stue på ialt ca 40 kvm (2.30 til loft~90 kbm) og placeringen er i "spidsen af V'et" men det kan ikke stå på andre måder og subben kan ikke komme ind i hjørnerne da de er optaget af akvarier:P
Til top Vis DennisHC's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DennisHC

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes