| Sendt: 17 April 2007 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har flg udstyr p.t
En Thule IA 50 intg stereo forstærker.
Yamaha DV-S80 DVD
Yamaha AVR S80 forforstærker
Bagsiden med alle tilslutninger
http://aycu16.webshots.com/image/12095/2004096042250486512_r s.jpg
Som i nok kan se, så er det et Elgiganten surround setup, og et stereosetup. Jeg vil af med mit Elgiganten setup, og i stedet have noget seriøs surround.
Nu til mit spørgsmål.
Kan jeg med fordel beholde min Yamaha forforstærker, og så købe en billig surround receiver til at trække baghøjtalere, center og sub, og så bruge min Thule IA 50 til fronterne? Eller skal jeg af med alt hvad jeg har, og så købe en god surroundreceiver i stedet? Eller kan jeg bruge en billig surround receiver, og så køre pre out kun på fronterne med den?
Håber i forstår mit spørgsmål, da det er lidt svært at forklare.
Det samlede budget for receiver er ca 2.000
P.s Billederne er vedhæftet, for at i kan se hvordan mit setup ser ud ang indgange og udgange
|