Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 04:48   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Marantz (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 15 April 2007 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Er det et godt køb

 

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=48962355



__________________
Get HIFI or die trying c",
Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 15 April 2007 kl. 18:03 | IP-adresse registreret  

Ja det er vel en okay pris. Ingen tvivl om du vil få en lyd ingen anden surroundreciever kan matche til prisen. Mener den lå i 8000k fra ny!
Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
Stente
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 December 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 308
Sendt: 16 April 2007 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Jeg var faktisk en brøkdel fra at købe den reciever.... var allerede igang med at planlægge hvordan jeg skulle få hentet den. Men det endte med kt-radio i Odense tilbød mig en helt ny til 5900kr :). Der er garanti på og ingen andres pil-fingre ;).

Men 5k er stadig en fair pris.
Til top Vis Stente's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stente
 
Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2285
Sendt: 17 April 2007 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

Er blevet tilbudt en fra Tyskland til ca. 4.000,-, men regner ikke med at gøre brug ad det, da jeg er 99% sikker på at købe en Denon 3806.
Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J
 
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 20 April 2007 kl. 20:21 | IP-adresse registreret  

Er det ikke vlidt billig 4000kr. for sådan en god reciever



__________________
Get HIFI or die trying c",
Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 20 April 2007 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 
Ole_M
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar
Tidl. The Elite

Bruger siden: 18 Februar 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 1084
Sendt: 20 April 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret  

Ja netop. Fedt apparat, du vil sikkert ikke blive skuffet.
Til top Vis Ole_M's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ole_M
 
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 20 April 2007 kl. 20:42 | IP-adresse registreret  

Hvad for højtalere kan du anbefale.

jeg har et par jamo x870, men vil måske skifte ud. gi et forslag det må godt være brugt

ved ikke rigtig om jeg beholder dem og så køber center og baghøjtalere. gi forslag til det også tak.

højtalerene skal passe til den Marantz jeg omtalte før 



__________________
Get HIFI or die trying c",
Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 
Hans J
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2285
Sendt: 20 April 2007 kl. 21:23 | IP-adresse registreret  

Emilos88 skrev:

Er det ikke vlidt billig 4000kr. for sådan en god reciever



Jo det er en fin pris, men hvis den ikke har de ting som jeg ønsker, så nytter det jo ikke noget. Men jeg var da fristet og meget tæt på at købe den. Jeg ved faktisk ikke om den stadigvæk er til salg.
Til top Vis Hans J's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hans J
 
Emilos88
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Februar 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 554
Sendt: 21 April 2007 kl. 12:54 | IP-adresse registreret  

Nogle forslag?

__________________
Get HIFI or die trying c",
Til top Vis Emilos88's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emilos88
 
urte
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 859
Sendt: 22 April 2007 kl. 06:24 | IP-adresse registreret  

jeg kører Dali Suite på Marantz SR-8001, det giver god lyd.

__________________
Onkyo TX-SR706, Sony 46W4500,.Jamo S606 HCS3
Min bio
Til top Vis urte's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af urte
 
KasperP
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 20 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 567
Sendt: 22 April 2007 kl. 08:33 | IP-adresse registreret  

Jeg har selv Marantz SR7500 med DLS hele vejen rundt. Det er jeg rigtig glad for.
Til top Vis KasperP's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KasperP
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes