Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 02:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Vurdering af mit sourround sound’s anlæg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Lyst
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 27 December 2006 kl. 00:28 | IP-adresse registreret  

Hey.

Vil gerne have en vurdering af mit anlæg her.

Forstærkeren er en: JVC FM/MW/LW RECEIVER

hver kanal har 100 watt.

Den giver en helveds go lyd under hvilken som helst film, efter min unørdede hifi mening. :D

Højtalerne er: Eltax højtalere.

Hver højtaler kan gå op til 100 watt pr KANAL!
2 Front højtalere
2 Bag højtalere
1 Center højtaler
1 ekstra købt subwoofer
1 stk. fjern betjening.
Masser af højtaler ledning.
Ekstra ledninger (3d lyd og alt muligt godt:D)
Lednings samler osv.

Anlægget er... et par år gammelt men er i god stand efter alderen, der har været forsikring på det da det har været rimelig dyrt fra nyt af.

Hvis jeg skal sælge dette hvad kan jeg så ca. forvente jeg kan få for det?

Jeg har uploadet nogle billeder af det. :)

btw. Hvis man skal sælge et anlæg, skal man så have det stillet op når køberen kommer eller kan man sige det er købt som beset?, Fordi jeg har problemer med at få det sat til og så det spiller under film ( er ikk hifhi nørd, men kan jo nemt lige sætte det op så det kan spille musik fra evt. pc eller dvd er det fint nok?,)

Jesper Juul
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 December 2006 kl. 00:42 | IP-adresse registreret  

1200-2400 kr. for det hele.

Ulrik77
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 27 December 2006 kl. 00:48 | IP-adresse registreret  

Hej

Det vil hjælpe godt at får nogle model numre på de enkelte ting.

Hvis man vil sælge er det ikke sikkert at køber vil høre det inden - men man finder jo nok en løsning.

Det er ikke nemt at give en pris, der pt er så mange bekendte.
Hvis du ikke får det solgt her, så er der også "den blå avis" eller fx "guloggratis" som andre muligheder.

Hvad har du tænkt på af nyt hvis du sælger??
Til top Vis Ulrik77's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ulrik77

Lyst
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 December 2006 kl. 01:18 | IP-adresse registreret  

Jesper Juul.. Okay, det var et stort spring. :D for et halvt år siden ca. spurgte jeg herinde også der fik jeg at vide 2000kr ca.

Ultrik77 Vil ikke sælge det herinde da i alle sammen er "nørder" og kun vil gi det som det er "værd".. , men hvad mener du med model nr. jeg har skrevet model nr. på forstærkeren kan ikke lige se, hvad i ellers skal bruge af model numre, jeg har søgt på nettet efter forstærkeren og kan intet finde, kan huske sidste gang for et halvt år siden jeg fandt et billed på en tysk hjemmeside men det var ikke rigtig noget man kunne, bruge til noget.. Hvis du evt. kan finde noget, måske endda et sted hvor prisen står hvis man vil købe det fra ny? Så ville jeg sige mange tak. :)

Har sat det til salg på dba.dk da jeg nok kan få lidt mere for det der af en ... mindre "nørd" :P

Men altså min far som jeg købte det af har hele tiden sagt han syntes jeg skulle sælge det fordi jeg alligvel ikke fik det brugt og når det var så stort, min mor har lige fået: http://www.coop.dk/nettorvet/show_product.aspx?dept_id=503&a mp;a mp;a mp;pf%5Fid=6065857

Efter at have hørt det spille så tænkte jeg at jeg ville sælge mit da jeg kunne få et der var lige så god til film til 1600kr og det fyldte ikke engang halvdelen. :) Så noget i den stil, men måske noget som er lidt bedre til musik også da det nok er det jeg vil bruge det til mest, medmindre jeg vil bruge det til film i Tv'et også, men der er jo stor forskel fra at gå til et anlæg med forstærker og så til et kun med dvd da det jo er til film, men man kan vel købe et stik som gør man kan bruge det til Tv og computer også? eller er jeg forkert på den der?

Mvh Michael

Mange tak for den hurtige support. :)

Hvis der evt. er en som har tid og lyst til at skrive med mig over msn, så jeg kan få endnu hurtigere support, ville det være dejligt. :)

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 27 December 2006 kl. 01:26 | IP-adresse registreret  

Hej Lyst.

jeg kan altså ikke rigtig se, at du skulle ha' skrevet modelnummeret på hverken forstærkeren eller de øvrige dele nogen steder..? JVC FM/MW/LW RECEIVER er ikke et modelnummer.

Jeg synes umiddelbart, at du bør overveje sagen en ekstra gang, hvis din plan er at sælge det du har for at købe det der Philips du linker til. Jeg er bange for du hurtigt vil komme til at savne den lyd du har nu... Omvendt, hvis det vigtigste for dig er, at det ikke fylder så meget, så er der jo kun een vej frem

mvh

brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Ulrik77
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 27 December 2006 kl. 01:32 | IP-adresse registreret  

Hej Lyst

Du fangede vinket, som på ingen måde var ondt ment..

Vurder aldrig på anlægges fysiske størrelse hvor godt det er - dog en lille retnings linie: jo tungere jo bedre.. Men lytte test er nu det bedste man kan gøre for at vurdere hvad der lyder bedst..

Det med stikket er normalt en mulighed - der ska du se bag på det ny indkøbte om der er en indgang.. - så kan du tage uden ud af tv'et med et scarstik (out) og med to phono stik sætte det i det nye anlæg.

Håber du kan bruge det..

Til top Vis Ulrik77's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ulrik77

Lyst
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 December 2006 kl. 01:34 | IP-adresse registreret  

Hej Brok.

Ja undskyld kan godt se model nummeret ikke er der, det finder jeg lige. :)

Jamen hvad tænker du på af lyd, ved film eller musik eller bare generelt?

Problemet er bare, jeg har ikke rigtig videnen til at kunne sætte det ordneligt op og indstille forstærken fordi hvergang jeg piller det ned og så vil sætte det op igen så er der altid noget galt ( Jeg stiller det nok forkert op ) Men burde jo bare skulle sætte højtaler ledningerne i der hvor de skal i og så burde alt virke igen, men der går altid noget galt, derfor vil jeg hellere have noget som er nemmere, det min mor har fået er idiot sikret der er højtaler ledningerne sat ind i en boks som er i en bestemt farve, bag på dvd'en er der et hul i samme farve og der skal det stik så i, længere er den faktisk ikke.. :/ , Derfor da jeg ikke intressere mig så meget for det så vil jeg hellere have et, som er nemmere at sætte op, istedet for jeg opgiver hvergang jeg vil se en god film. :)

her er modelnummer: RX-6000RBK/RX-6001RGD <- Står der på manualen

Ulrik77 jeg har tilføjet dig på msn, i håb om du måske gad at hjælpe der, men du har ikke accepteret. :D

Men hvis i er så hurtige til at svare herinde er det måske slet ikke nødvendigt, igen mange tak for den hurtige support. :)  Hvis i vil gøre mig den tjeneste at skrive inden i smutter, fordi har det med at sidde oppe uanset tidspunkt og vente på svar. :) på forhånd tak.

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Sendt: 27 December 2006 kl. 02:35 | IP-adresse registreret  

Hej Lyst.

Du behøves da ikke undskylde noget som helst

Jeg kan godt se, at med din beskrivelse af hvordan det plejer at gå når du har haft skilt skidtet ad, ville en integreret løsning måske være at foretrække.

Det er sq ikke sjovt, hvis du går glip af at se films eller høre musik, fordi grejet driller.

Håber du finder en løsning som fungerer godt for dig.

mvh

Brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

Lyst
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 December 2006 kl. 02:37 | IP-adresse registreret  

Brok Ja det er meget træls, men altså hvad mente du med at jeg gik glip af lyden og det? er det generelt eller kun ved Musik eller også film, fordi syntes min mors anlæg hun fik har super god lyd ved film... og så til 1300kr.

Lyst
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Januar 2007 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

Jeg er blevet tilbudt 1500kr , men han havde ikke tid til at "vente" nogle dage, så takkede pænt nej tak.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes