| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville nok også kigge efter noget brugt.. for 3000 kan du finde noget godt herinde blandt det brugte... det vil ihvertfald efter min mening ofte være klart bedre end hvad du kan få af nyt for 3000 ...
Go jagt __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|