Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 19:56   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Yamaha æv æv (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

Hejsa, Jeg har næsten købt mig en Yamaha RX-V1500 men den har en defekt...

Den spiller fint nok, Problemet ligger i det at så snart jeg vælger "Input" Fra fx CD til DVD, eller trykker på knappen straight. Giver min højre højttaler et ordentlig bom! også slukker forstærkeren, også kan jeg så tænde den igen.. Hvad kan dette værer? vil det blive dyrt at lave?
Til top Vis jkk1989's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkk1989 Besøg jkk1989's Websted
 
Ascari
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 3328
Sendt: 16 Juni 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret  

Lyder som om den slår fra pga. en kortslutning eller noget...

Jeg formoder den er købt brugt?

Vil tro du skal regne med 5-800 kroner, alt afhængigt af om hvor meget der er noget galt med.

Held og lykke.

Til top Vis Ascari's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ascari
 
TeeZaZ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 52
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret  

hvis den ikke er for gammel, går det jo ind uder garantinet, så skal du jo bare brokke dig, så fixer butikken den, eller giver en ny. Det er jo fejl.
Til top Vis TeeZaZ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TeeZaZ
 
janwa
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1288
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

Har du gået alle kabler igenmen for se om der er nogle der røre hianden og der ved giver en kortslutning.
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa
 
jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

Ingen af kablerne rører hinanden, Jeg kan også sagtens knalde helt op for lyden og blæse mine dali'er op, men så snart jeg rører input knappen eller straight, BOM! så slukker den, Jeg har prøvet at sætte begge højttalere i kanal A også bare left så 2 højttalere kun kører på en kanal, der sker intet når jeg gør det.. Så virker det. Men så snart jeg kobler den ene højttalere på right så bom
Til top Vis jkk1989's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkk1989 Besøg jkk1989's Websted
 
Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1091
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 16:38 | IP-adresse registreret  

Hej...

Der kan sagten være noget skrat som bør fjernes med kontaktrens. Muligvis er det så voldsomt at det får selve sikringskredsløbet til at slå til? Could be.



__________________
NSR/Gianelli - two stroke retro
Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman
 
jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 16:58 | IP-adresse registreret  

Kan det godt værer det? Men garantien falder vel af vis jeg fjerner låget fra den og kigger?

Går nok hellere ikke hehe, den tilhører jo ikke mig endnu. Har bare lige lånt den og ska ned med den til otto, men vis det var i vidste problemet :)
Til top Vis jkk1989's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkk1989 Besøg jkk1989's Websted
 
Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1091
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 19:05 | IP-adresse registreret  

Hej...

Mon ikke at Tapeconnection ombytter til et andet aparat. Men er den ny, så burde du nok købe noget andet, for det burde ikke være kontaktslid??



__________________
NSR/Gianelli - two stroke retro
Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman
 
hclyd
Lukket konto
Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!

Bruger siden: 06 Juni 2006
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 128
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 19:38 | IP-adresse registreret  

Hej jkk 1989.

Hvis du lige har købt den, har du vel fået alternativet, den nye Yamaha RXV 1600 med, som en du burde have haft i stedet.

Den koster 1050 Euro i Tyskland vejl. og den får lige benævnelsen "absolut bedste til prisen" 

Mvh.



__________________
www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
Til top Vis hclyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hclyd Besøg hclyd's Websted
 
Fiend
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Konto lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 213
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 19:46 | IP-adresse registreret  

Det lyder til at være nemt nok at lave. -der kan jo ikke være alverdens elektronik i en "direct", indgang. Det er jo ofte bare en passiv indgang med relæ-tilslutning indeni....

__________________
Spændingsfilm, hvor mange volt er de på??
Til top Vis Fiend's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fiend
 
jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret  

Ska lige siges den købes brugt, Jeg har bare fået den med hjem for at se på den.. :)
Til top Vis jkk1989's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkk1989 Besøg jkk1989's Websted
 
janwa
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1288
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

Så gå det når man køber et "Knald tilbud" He, He 

Er nok en ombytter
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa
 
jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 338
Sendt: 17 Juni 2006 kl. 21:31 | IP-adresse registreret  

Vil se om jeg ikke kan få den lavet hos TC for det er jo trods alt et "Knald tilbud" :P

 

Til top Vis jkk1989's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkk1989 Besøg jkk1989's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes