| Sendt: 16 Juni 2006 kl. 10:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej...
Jeg søger noget nyt surround sound, og da mest hører stereo 80/20 måske mere. Har derfor overvejet at købe noget Rotel, men ved ikke om dette valg ville være helt ved siden af?
Har kigge på disse to modeller:
Rotel RSX-03 og Rotel RSX-1057
Hælder nok mest til den sidste, da den er helt ny og med HDMI og hele svineriet :)
Men hvad siger i kloge folk til det derud? __________________ Min stue
|