Sendt: 06 September 2004 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, har skrevet et tilsvarende indlæg på dvd-forummet, men da jeg har en fornemmelse af at det ikke bliver læst af så mange som dette forum - og da jeg kun har fået et svar på min henvendelse - forsøger jeg lige her også...håber i bærer over med mig .
Står i den situation at jeg skal ud og købe en ny dvd-afspiller til mit 100hz 32'' sony widescreen fjernsyn. Har hidtil haft en United afspiller, der på mange måder lader meget tilbage at ønske. Dvd afspilleren vil på et senere tidspunkt - når mit SU budget tillader det - blive suppleret med et surround system. Billedkvaliteten er selvfølgelig vigtig, men det samme er lyden - både i film og under cd-afspilning. Jeg har selv overvejet følgende tre kandidater, der alle ligger i prisklassen under de 2k:
Philips DVP 720 SA Pioneer DV 370 NAD T513
Nogen der har erfaringer med nogle af de nævnte afspillere og kan anbefale en fremfor de andre? - gerne med gode argumenter. Eller måske nogen har erfaringer med en helt fjerde afspiller som er bedre end de nævnte?
Samtidig vil jeg også gerne vide hvilke kabler jeg skal købe til at forbinde dvdafspiller og fjernsyn. Med min united afspiller brugte jeg bare et almindeligt scartstik, men der må da findes bedre løsninger end det. Har et SVHS stik liggende, hvilket fjernsynet også understøtter, men ved ikke hvilke stik der er at foretrække i bestræbelserne på at få bedst mulig billedkvalitet.
På forhånd tak
Kattefarmer signing out
|