Bruger siden: 02 April 2015 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 6
Sendt: 02 April 2015 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
Hej gutter,
Jeg har et surroundanlæg jeg har været ked af siden jeg købte det for 5 år siden. Nu holder jeg det ikke ud mere, så nu skal det skiftes... derfor kunne jeg godt bruge nogle gode råd fra jer! :-)
Jeg er ude efter et brugt sæt til omkring en 4-6.000 for 5.1 højtalere.
Jeg har kigget på f.eks. B&W 603 eller Dali 5005 sæt eller lign. men er fuldstændig åben for gode forslag.. er super meget i tvivl om hvad jeg skal gå efter!
Anlægget skal kunne bruges til film og musik (primært Pop/Techno/Dance). Ja.. Lægger vægt på en god bas. :-)
Bruger siden: 13 Februar 2004 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 511
Sendt: 03 April 2015 kl. 07:20 | IP-adresse registreret
Hej Jacob
Prøv at kigge på www.hifistore.dk de har nogle gode tilbud på q acoustic 5.1 sæt.de har fået gode anmeldelser på bla homecinemachoice.com
Vh Brian
Bruger siden: 02 April 2015 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 6
Sendt: 03 April 2015 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
Hej bsl2,
Du har ret, det er okay fedt ud. Dog er det et nyt sæt med en sub der ikke har fået særlig gode anmeldelser. Tænkte at et brugt sæt ville kunne give mig bedre lyd. :-)
Er der nogen der ved hvorvidt det ville være værd at købe b&w 603 s2 som front og 601 s2 som baghøjtalere?
Spørgsmålet er om de kan levere god bas ift. mit behov for både en fed filmoplevelse OG en god gang Techno eller Dance til opvasken.
Bruger siden: 25 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 555
Sendt: 04 April 2015 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
Det var stadig et råd, de er klasse bedre end de andre forslag, men du skal ud og lytte, det er eneste rigtige løsning.. Jeg spiller selv på
Yamaha i øvrigt, supermatch til de fleste højttalere..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum