Hej alle
Jeg ved ikke helt i hvilket forum jeg skal indsætte mit indlæg, så jeg vælger at gøre det her og så håber jeg ikke at
nogle bliver stødt over det
Jeg har for nogle uger siden fået nyt tv, et 55" Samsung som jeg i øvrigt rigtig glad for. Efterfølgende har jeg fået det
problem, at mit gamle tv møbel er blevet for lille, eller dvs tvet kan sagtens stå på det, men jeg synes synsmæssigt at
det ser dumt ud, så derfor er jeg ude efter at finde et andet møbel og har faret land og rige rundt for at se efter noget
som jeg kunne lide uden held - Derfor har jeg en bøn til jer herinde, om i vil være med i min jagt på det som jeg
søger?
Det møbel som jeg søger må for guds skyld IKKE være højglans!
Gerne i en lys træ, dog IKKE bøg!
Møblet skal mindst måle 200 cm og gerne have en højde på lige omkring 50 cm +- et par cm.
Møblet skal have mindst to skuffer som kan trækkes ud (ikke låger)
Møblet skal helst have ben, så man kan komme ind under med en støvsuger (har en stor fældende hund)
Møblet må helst ikke koste over 10.000 kr
Møblet skal helst kunne ses i en "rigtig" forretning i østjylland - Har ikke lyst til at købe et møbel i en net butik udfra
et billed.
Det enkle svar på mine ønsker ville selfølgelig være DIY, men jeg har ikke plads til selv at gå igang med sådan et
projekt, og derudover så sidder mine hænder som på en søløve når det kommer til den slags, så det vil jeg ikke kaste
mig ud i.
Jeg håber at der er nogle af jer som vil hjælpe mig i jagten på denne drøm, så den ikke bare skal forblive en drøm.
På forhånd tak.