Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2025 | 08:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Brugernes A/V guide (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
tobiazz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 16:28 | IP-adresse registreret  

Hej jeg har gået og tænk på at lave denne tråd længe nu, og jeg ved ikke om der allerede findes sådan en tråd :)

Ideen er at os brugere kan lave små anmeldelser og advarsler over for forskellige produkter, det er tænkt så folk der laver "Hvad skal jeg købe" - tråde har et sted at starte.

Til at starte med vil jeg sætte nogle regler for tråden:

Alle former for A/V produkter kan indskrives, og man kan enten lave en lille anmeldelse af enkelt produkter eller man kan give en lille anmeldelse af en kombination, fx forstærker + højtaler + cd som kan give en god sammen sat system :)

Jeg forslår at der bliver lavet nogle pris inddelinger som man altid lige skriver hvor ens produkt befinder sig i :)

Fx
<5000kr

<10.000kr

<20.000kr

<50.000kr

<INGEN grænser!  :p

Jeg prøver lige selv at lave en lille anmeldelse :)

Kategori: <5000kr (pris: 1550kr)
Produkt: Sennheiser HD 600
Jeg købte dem for at høre musik når min familie var gået i seng, og selv om jeg ingen dedikeret forstærker til den så føler jeg at musikken bare for lov til at flyde, der er ikke tendens skinger diskant ! Men der er der i mod stadig masser af detaljer i musikken som jeg aldrig har hørt før på mine højtalere, og bassen er der også rigeligt med smæk på uden at det bliver for voldsomt. Alt i alt en meget behagelig præsentation af musikken som man kan brive ved med at lytte til, og jeg tør væde med at med en orden lig kilde og forstærker så kommer man i lyd himlen :P

Andre ideer til denne tråd er velkomme :P
Til top Vis tobiazz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tobiazz

Jonas_h
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Funktionaliteten findes jo allerede her på siden? :) http://www.hifi4all.dk/brugeranm/
Til top Vis Jonas_h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas_h Besøg Jonas_h's Websted

tobiazz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Det ved jeg godt, men tanken var at der kunne være lidt mere "tråd baseret" hvor det hele var samlet, og hvor man kunne anmelde "hele anlæg "

Det var bare en ide :)

Jonas_h
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Jonas tager en pause!

Bruger siden: 30 April 2003
Lokalitet: København
Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 18:16 | IP-adresse registreret  

Idéen er som sådan god nok synes jeg - tror bare det dør ud ved at samle det hele i én tråd. Søgningen er i forvejen dårlig i
tråde med mange sider, så man vil da give fuldstændig op hvis man søger noget bestemt i en tråd på 100 sider :)

Men hvis der blev oprettet en forumkategori hvor man kunne lave et indlæg for hver anmeldelse ville det give mere mening
Til top Vis Jonas_h's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas_h Besøg Jonas_h's Websted

tobiazz
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Oktober 2010 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Ja havde jeg også tænkt på, altså at lave en tråd til hvert emne...

Ved godt at søge funktionen her på h4a ikke er hvad den kunne være, på nogle forum sider kan man søge i én tråd af gangen :)

Mvh

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes