Sendt: 03 December 2008 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.. Jeg har her i tirsdags modtaget denne forstærkerJeg har ligledes dette fjernsynDet min hensigt det er at ALT lyd jeg har skal køres igennem forstærkeren. Jeg har ligledes en PS3 som jeg har fået til at virke over forstærkeren. I kan se forstærkeres bagside her. Jeg har et HDMI kabel der går fra OUT til fjernsynet. Jeg får fint billede på fra forstærkerens menu når jeg trykker hdmi på fjernsynet. Jeg har så tilsluttet min PS3 til porten (IN4, game/TV) Og når jeg tænder PS3en og slår over på GAME/TV mode. Men hvordan skal jeg få fjernsynets lyd til at køre igennem den? Skal jeg bare trække et HDMI kabel fra fjernsynet til f.eks CBL/SAT og så trykke det på forstærkeren for at kunne bruge fjernsynets lyd og kanaler. Og så måske lige en off topic fra selve emnet. Der er en knap som hedder AUX på fjernbetjeningen. Hvor katten er den tilslutning bag på? Jeg har et kabel fra bærbaren som går til 2 phonostik. Og dem har jeg sat i CD, men det syns jeg passer bedre til AUX, hvor katten er den indgang?
__________________ visit http://zyxep.net
|