Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 23
Sendt: 04 November 2008 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
Hej jeg har et mindre problem som er blevet ret træls .
på min samsung dvd 755 er der HDMI stik og det bruger jeg til mit LDC fint nok
jeg har lyd og min forstærker er også koblet .men nor jeg ser AC/DC på DVD så ville jeg gerne kunst styre volumen på DVD afspilleren men selv om jeg skruger helt med og bruger mute knappen så hjælper det et fedt .
nu har min svoger købt sony blu raye DVD afspilder har har et og samme problem ....
hved i hulen gør vi forkert eller kan man bare ikke styre volumen på DVD afspilleren eller ...?
Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 23
Sendt: 04 November 2008 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
Hmm det forstår jeg så ikke helt .
dan jeg hade min philips DVD afspiller til 399kr der kunde jeg styre volume på DVD og syntes også det er lidt mærkligt hvis man har indbygget en funktion som så ikke virker .
i så fald må man betrakte produget som at være Defekt eller hvad... ?
Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
Sendt: 05 November 2008 kl. 09:09 | IP-adresse registreret
På de fleste DVD afpillere jeg kender til kan man ikke styre volumen, men der findes skam undtagelser. Ofte ser man også fj. betj. der kan styre flere apparater fra samme producent - dvs. der er knapper på fj. betj. der er beregnet på andre apparater end DVD'en
Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 599
Sendt: 05 November 2008 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
Jeg har også haft DVD-spiller, som kunne styre volumen, men ofte kan de ikke skrue helt ned, og der er ingen funktion på den digitale lyd ud, men kun på den analoge lyd ud, nøjagtigt som db89 skriver. Sjovt nok har det kun været billige Denver eller lignende, som kunne det. Min dyre Marantz har ikke denne funktion.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum