| Forfatter |
|
Mummymanz Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa, jeg skal til tyskland til heavey metal festival om 1 måneds tid, og jeg har siddet og kigget rundt efter en MP3 afspiller der bruger almindelige AA batterier, og har en fornuftig mænge lagrings kapacitet(1GB). Jeg syntes ikk rigtig jeg kan finde noget? Når jeg googler kommer der en op fra samsung der ser spændende ud HER. Men jeg kan ikk finde den i DK nogen steder? Er der nogen der ved hvor man kan anskaffe sig sådan en, eller noget lignende? Jeg vil have noget med AA batterier og 1 GB plads eller mere, men det er ikk let. Takker på forhånd.
|
| Til top |
|
| |
zaboom Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Står som en udgået model på Samsungs hjemmeside
__________________ ...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
| Til top |
|
| |
zaboom Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Glemte lige et link
Et opslag på HiFiPriser giver en lang liste af afspillere med minimum 1 GB, men desværre kan man ikke søge på, at den skal kunne benytte AA batterier. Så du må i gang med at læse dig frem... __________________ ...længe efter glæden over den billige pris, huskes den dårlige kvalitet!
|
| Til top |
|
| |
Mummymanz Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der har jeg været, og jeg kan ikke finde nogen. De fleste bruger lithium, nogen få bruger AAA batterier.
Hvis nogen kan hjælpe med at finde noget der kører på AA batterier, så sig endelig til.
|
| Til top |
|
| |
Kasper, TC Branchemedlem

Tapeconnection
Bruger siden: 27 Marts 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mummymanz skrev:
Ja der har jeg været, og jeg kan ikke finde nogen. De fleste bruger lithium, nogen få bruger AAA batterier.
Hvis nogen kan hjælpe med at finde noget der kører på AA batterier, så sig endelig til.
|
|
|
Hvad er der galt med AAA batterier siden det ikke må være en afspiller der benytter disse?
|
| Til top |
|
| |
virious Udelukket fra forum

Bruger siden: 17 Oktober 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 1508
|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan huske der var sådan en mp3 afspiller der brugte AA batterier. Den var/er lilla, men kan søreme ikke lige komme i tanke om navnet...
Ved heller ikke om den stadig produceres.
|
| Til top |
|
| |
Mummymanz Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Juni 2008 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kasper, TC skrev:
| Hvad er der galt med AAA batterier siden det ikke må være en afspiller der benytter disse? |
|
|
Jeg havde købt en lader + 4 AA batterier til mit digital kamera. Så jeg ville gerne have en MP3 afspiller der også brugte AA, billigere og nemmere. Men jeg har nu fundet ud af at min lader faktisk også godt kan lade AAA batterier, så jeg køber sgu bare noget AAA gear. Udover det er det heller ikke lykkedes mig at finde noget der bruger AA, heller ikke i sverige eller england. Takker for hjælpen, eller forsøget i hvert fald
|
| Til top |
|
| |
BjarkeHedegaard Forum Bruger

Bruger siden: 23 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1575
|
| Sendt: 05 Juni 2008 kl. 00:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en mp3-afspiller til AAA som jeg bruger AA-batterier i pga den større kapacitet. Det er da bare at lave et par ledninger ud fra mp3-afspilleren og så sætte dem til batteriet.  Den spiller like 24 timer på et AA modsat 8 på et AAA. __________________ Mvh Bjarke Hedegaard
|
| Til top |
|
| |