Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 12:38   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hvorfor? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Sendt: 23 April 2008 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

Skal til at skifte min Denon dvd afspiller ud, da den efterhånden er blevet noget bedaget. Vil da gerne fortsætte med en Denon da den har funket upåklageligt.

Men hvad ser man i dag når man skal ha´ en dvd maskine? Overklistret med alt hvad den kan eller ikke kan (Divx, Mp3, DD, DTS, HDMI og jeg skal gi´ dig)

De fleste af os er vel klar over hvad en dvd maskine kan i dag uden at man behøver at overklistre en front helt til (er det ikke det man har en manual til?). Synes det er tiltagende tendens, desværre.

Eksempel:

Og dette er ikke det værste eksempel. Men det er IMO træls at få love til at betale for noget man ikke gider at se på, især når det kan gøres som denne:

Ja, det var så mit sure opstød for denne dag. Troede ikke jeg skulle bruge mit indlæg nr. 2000 på sådant.

wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 23 April 2008 kl. 16:18 | IP-adresse registreret  

Jeg er helt enig.

Jeg synes også det ser trist ud, når fronten på afspilleren er tildækket med Dolby, DTS, DivX osv.

Der er ikke andet for, end at spare sammen til Primare's DVD30. Den skulle være en ret habil afspiller.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 April 2008 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

du kommer egentlig selv med svaret "de fleste af os..." og maskinernes udseende afhænger vel meget af hvilket marked den er tiltænkt. Er det til "nørderne" så er Primare et godt bud på hvordan de ser ud, de ved godt at deres kunder primært hører til dem der udmærket ved hvad en maskine kan og ikke kan. Hvor Denon er et kendt navn og derfor købes også ret meget af dem der ikke aner hvad den kan og ikke kan.
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 24 April 2008 kl. 03:34 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:
du kommer egentlig selv med svaret "de fleste af os..." og maskinernes udseende afhænger vel meget af hvilket marked den er tiltænkt. Er det til "nørderne" så er Primare et godt bud på hvordan de ser ud, de ved godt at deres kunder primært hører til dem der udmærket ved hvad en maskine kan og ikke kan. Hvor Denon er et kendt navn og derfor købes også ret meget af dem der ikke aner hvad den kan og ikke kan.

Du har ganske set ret, Witzel. Denon er kendt, Primare mindre. bob bob. Men Denon er ikke kun konsum produkter i den billige ende. F.eks. Denon DVD-A1XV synes jeg er et godt eksempel. Hvis jeg skulle lægge samme pris for denne model som for en Primare, Thule eller lign. vil jeg da gerne slippe for en gang "klister" Denon DVD-A1VX koster immervæk 27K.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes