| Forfatter |
|
CAPS Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 07 December 2007 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hello there
Hvordan har I det med pillefingre ?
Jeg kan ikke slappe af når børnebørnene , er på besøg , selvom jeg holder meget af dem
de piller ved stereo"en , nu har jeg måttet flytte ht"ern fra stander og op på vægen og undenfor
rækkevide fordi de virker som en magnet på ungerne , det er ikke fordi der mangler lejetøj
og vi tager os da også meget af dem , når der er på besøg, , men tilsyneladene er det mere spænende
at pille ved bedstefars anlæg .
Har I det lige såden eller er jeg for sart.
MVH CAPS
|
| Til top |
|
| |
Morten014 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1151
|
| Sendt: 07 December 2007 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bliver sku sur hvis mine venner piller i mit grej, men det er jo ikke helt det samme.
|
| Til top |
|
| |
thiemer Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 148
|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 00:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
det var da utroligt, lad da børnene lege giv dem en skruetrækker så de kan blive klogere på hvad der gemmer sig i kassen, nej nej spøg til side , jeg går ud fra at du har haft interesse for lyd altid, osse da dine egne børn var små, hvad gjorde du ved dem, opdragelse, min ven, , min far har osse hifi som hobby, og ja , hverken mig el. min bror måtte rørre uden han var til stæde, men så kunne vi osse godt få lov til at side med hørebøfferne på men boney m, kørte på pladespilleren , sådan lærte vi at omgåes det uden at ødelægge noget, og hvad angår mine egne børn , ja så må jeg sku` heller ikke pille ved deres anlæg uden at de er der.  __________________ Thiemer
Rigtig lyd får smilet frem.
|
| Til top |
|
| |
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 00:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er det der er mest spændende for børn jo altid det som de netop IKKE må pille ved...så et spørgsmål om at ændre strategi
__________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 00:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morten014 skrev:
| Jeg bliver sku sur hvis mine venner piller i mit grej, men det er jo ikke helt det samme. |
|
|
Tjaa, forskellen er alderen og indtagelse af diverse stimulanser. men motorikken er sq den samme Børn kan tilgives.....(sådan da...) __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frem med fluesmækkeren, så får de én over snitterne hvis de rører de fine grejer  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
Bikerman Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 08 December 2007 kl. 17:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, kattene kredser i front stoffet nogle gange, har erkent at jeg bare må skifte det på et tidspunkt.
Min lille pige vil meget gerne pille, hun har dog lært at det er far's legetøj og kun mor og far der må pille - det virker - altså når vi er i stuen. Det har da resulteret i at vi har hørt Åh abe med 700W i hver side.... (den bliver ikke bedre at høj volume skal det lige siges)
|
| Til top |
|
| |