| Sendt: 06 Juli 2007 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Jeg har lige købt mig en xbox som jeg har fået fint tilsluttet mit fladskærms TV.
Hvordan skal jeg slutte den til mit anlæg?
De stik der går i mit TV er hhv, den røde, hvide og gule, men hvor skal den røde, blå og grønne hen i mit anlæg?
Mvh.
Jesper
|