| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 18:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
De kære spille konsoller.
Jeg har vel efterhånden fundet frem til, at man både skal have en PS3 og en Xbox360 for at være dækket ind. Og for de gamle spil (som stadig spilles indimellem) må man jo hellere beholde sin gamle PS2.
Men hvordan får jeg det bedste billede ud af dem?
Kan nogen belære mig om de bedste tilslutningsvalg til ovennævnte konsoller?
Og hvordan får jeg lyden ind over anlægget?
Det sidste ved jeg godt med PS2eren. Det er et optisk kabel til surroundreceiveren. Men hvad med de andre? __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|