| Forfatter |
|
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 15:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er vel enden på Pouls audiobutik hvis ikke de længere må linke til useriøst pladder  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 11:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Det er vel enden på Pouls audiobutik hvis ikke de længere må linke til useriøst pladder  |
|
|
Er der nogen der linker til ham ?
Hvem  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det gør han ikke, Ikke mod Google i hvert tilfælde. Vil han sagsøge nogle må man sagsøge dem der publicerer nyheden. Hvis jeg skriver du er en spade og at dine produkter stinker og at du har sex med børn osv. osv. (Tænkte eksempler, inden nogle hidser sig op) kan H4a ikke gøres ansvarlig for mine forkvaklede udtalelser, men du kan derimod sagsøge mig for injurier mm. __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
jkjaers skrev:
Det gør han ikke, Ikke mod Google i hvert tilfælde. Vil han sagsøge nogle må man sagsøge dem der publicerer nyheden.
Hvis jeg skriver du er en spade og at dine produkter stinker og at du har sex med børn osv. osv. (Tænkte eksempler, inden nogle hidser sig op) kan H4a ikke gøres ansvarlig for mine forkvaklede udtalelser, men du kan derimod sagsøge mig for injurier mm.
|
|
|
det med jeg er en spade passer altså ikke...
sådan som jeg forstår saganlægt, så er det netop dem der linker, og ikke den der skriver det, han sagsøger. han sagsøger formidleren... det er vel ligesom en avis har en ansv, redaktør. de kan ikke trykke hvad de vil, og bare henvise til anonyme klider, og joru. osv.
men lidt søgt på internettet ! det er jo total umuligt. __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger


Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 13:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
jkjaers skrev:
Det gør han ikke, Ikke mod Google i hvert tilfælde. Vil han sagsøge nogle må man sagsøge dem der publicerer nyheden.
Hvis jeg skriver du er en spade og at dine produkter stinker og at du har sex med børn osv. osv. (Tænkte eksempler, inden nogle hidser sig op) kan H4a ikke gøres ansvarlig for mine forkvaklede udtalelser, men du kan derimod sagsøge mig for injurier mm.
|
|
|
det med jeg er en spade passer altså ikke...
sådan som jeg forstår saganlægt, så er det netop dem der linker, og ikke den der skriver det, han sagsøger. han sagsøger formidleren... det er vel ligesom en avis har en ansv, redaktør. de kan ikke trykke hvad de vil, og bare henvise til anonyme klider, og joru. osv.
men lidt søgt på internettet ! det er jo total umuligt. |
|
|
Ja, det er vidst kun i Kina, Iran og Irak man har gjort sig de forhåbninger. Cencur på nettet er ikke let at opretholde. Skal det opretholdes bliver det WWWs endeligt... og det tvivler jeg alligevel på. Det var derfor jeg var så skråsikker på at google ikke taber den sag __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
jkjaers skrev:
Det gør han ikke, Ikke mod Google i hvert tilfælde. Vil han sagsøge nogle må man sagsøge dem der publicerer nyheden.
Hvis jeg skriver du er en spade og at dine produkter stinker og at du har sex med børn osv. osv. (Tænkte eksempler, inden nogle hidser sig op) kan H4a ikke gøres ansvarlig for mine forkvaklede udtalelser, men du kan derimod sagsøge mig for injurier mm.
|
|
|
det med jeg er en spade passer altså ikke...
sådan som jeg forstår saganlægt, så er det netop dem der linker, og ikke den der skriver det, han sagsøger. han sagsøger formidleren... det er vel ligesom en avis har en ansv, redaktør. de kan ikke trykke hvad de vil, og bare henvise til anonyme klider, og joru. osv.
men lidt søgt på internettet ! det er jo total umuligt.
|
|
|
Hvis der er tale medvirken til destribution af børneporno, racisme o.l. kan udbyderen godt komme i klemme, den almindelige lovgivning gælder uanset om mediet er elektronisk eller trykt.
Nu befinder vi os i Danmark og her er almindelige mishagsytringer ikke forbudt, så den med spaden eller dine produkters udseende kommer du til at sluge råt hvad enten du kan lide det eller ej. Den med børnene går til gengæld ikke med mindre det kan bevises
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Det er vel enden på Pouls audiobutik hvis ikke de længere må linke til useriøst pladder  |
|
|
Da kun hvis halvPoul beskylder navngivne personer for noget kriminelt han ikke kan bevise eller kaster sig over ofrets racemæssige, seksuelle orientering eller private oplysninger der kan være lovgivet om.
Almindelige mishagsytringer, sarkasme og satiriske ind- og udfald kan da køre videre med så længe han gider. Det er heldigvis tilladt at udtrykke sin mening om de ting og fænomener vi omgiver os med eller møder i vores hverdag
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
3DX skrev:
jkjaers skrev:
Det gør han ikke, Ikke mod Google i hvert tilfælde. Vil han sagsøge nogle må man sagsøge dem der publicerer nyheden.
Hvis jeg skriver du er en spade og at dine produkter stinker og at du har sex med børn osv. osv. (Tænkte eksempler, inden nogle hidser sig op) kan H4a ikke gøres ansvarlig for mine forkvaklede udtalelser, men du kan derimod sagsøge mig for injurier mm.
|
|
|
det med jeg er en spade passer altså ikke...
sådan som jeg forstår saganlægt, så er det netop dem der linker, og ikke den der skriver det, han sagsøger. han sagsøger formidleren... det er vel ligesom en avis har en ansv, redaktør. de kan ikke trykke hvad de vil, og bare henvise til anonyme klider, og joru. osv.
men lidt søgt på internettet ! det er jo total umuligt.
|
|
|
Hvis der er tale medvirken til destribution af børneporno, racisme o.l. kan udbyderen godt komme i klemme, den almindelige lovgivning gælder uanset om mediet er elektronisk eller trykt.
Nu befinder vi os i Danmark og her er almindelige mishagsytringer ikke forbudt, så den med spaden eller dine produkters udseende kommer du til at sluge råt hvad enten du kan lide det eller ej. Den med børnene går til gengæld ikke med mindre det kan bevises
|
|
|
jeg er så total ligeglade med hvad en klov som dig syntes om hvad laver 
__________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
bjørn skrev:
3DX skrev:
jkjaers skrev:
Det gør han ikke, Ikke mod Google i hvert tilfælde. Vil han sagsøge nogle må man sagsøge dem der publicerer nyheden.
Hvis jeg skriver du er en spade og at dine produkter stinker og at du har sex med børn osv. osv. (Tænkte eksempler, inden nogle hidser sig op) kan H4a ikke gøres ansvarlig for mine forkvaklede udtalelser, men du kan derimod sagsøge mig for injurier mm.
|
|
|
det med jeg er en spade passer altså ikke...
sådan som jeg forstår saganlægt, så er det netop dem der linker, og ikke den der skriver det, han sagsøger. han sagsøger formidleren... det er vel ligesom en avis har en ansv, redaktør. de kan ikke trykke hvad de vil, og bare henvise til anonyme klider, og joru. osv.
men lidt søgt på internettet ! det er jo total umuligt.
|
|
|
Hvis der er tale medvirken til destribution af børneporno, racisme o.l. kan udbyderen godt komme i klemme, den almindelige lovgivning gælder uanset om mediet er elektronisk eller trykt.
Nu befinder vi os i Danmark og her er almindelige mishagsytringer ikke forbudt, så den med spaden eller dine produkters udseende kommer du til at sluge råt hvad enten du kan lide det eller ej. Den med børnene går til gengæld ikke med mindre det kan bevises
|
|
|
jeg er så total ligeglade med hvad en klov som dig syntes om hvad laver 
|
|
|
Start du med at læse korrektur på dine indlæg, så går tiden med det
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
du er ikke så kvik så det gør noget teddy, viden og argumenter slår igen ikke til... -men så kan jo altid sige at de ht'er jeg laver er grimme og lyder af l. og min indlæg er fulde af fejl.
hvis det var farligt at være dum. vill du være død for længe siden  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 05 Juli 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
tilbage til emnet.
HVIS nu han vinder... hvordan skulle man kunne stille de der linker til ansvar ? jeg kan jo så let som ingen ting lave et link her, til noget der er ulovligt ! det kan H4A da ikke kontrolere. så skal de jo læse og godkende ALLE indlæg inden de ligges ud/op. __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |