Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 23:53   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Så bliver der lidt at se til :-) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Hvis han vinder...

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/07/03/145959.htm



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

Det er vel enden på Pouls audiobutik hvis ikke de længere må linke til useriøst pladder

__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 11:19 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
Det er vel enden på Pouls audiobutik hvis ikke de længere må linke til useriøst pladder

Er der nogen der linker til ham ?

Hvem



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2357
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 12:18 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:

Hvis han vinder...

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/07/03/145959.htm



Det gør han ikke, Ikke mod Google i hvert tilfælde. Vil han sagsøge nogle må man sagsøge dem der publicerer nyheden.

Hvis jeg skriver du er en spade og at dine produkter stinker og at du har sex med børn osv. osv. (Tænkte eksempler, inden nogle hidser sig op)  kan H4a ikke  gøres ansvarlig for mine forkvaklede udtalelser, men du kan derimod sagsøge mig for injurier mm.


__________________
Venlig hilsen Jesper

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:
3DX skrev:

Hvis han vinder...

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/07/03/145959.htm



Det gør han ikke, Ikke mod Google i hvert tilfælde. Vil han sagsøge nogle må man sagsøge dem der publicerer nyheden.

Hvis jeg skriver du er en spade og at dine produkter stinker og at du har sex med børn osv. osv. (Tænkte eksempler, inden nogle hidser sig op)  kan H4a ikke  gøres ansvarlig for mine forkvaklede udtalelser, men du kan derimod sagsøge mig for injurier mm.

det med jeg er en spade passer altså ikke...

sådan som jeg forstår saganlægt, så er det netop dem der linker, og ikke den der skriver det, han sagsøger. han sagsøger formidleren... det er vel ligesom en avis har en ansv, redaktør. de kan ikke trykke hvad de vil, og bare henvise til anonyme klider, og joru. osv.

men lidt søgt på internettet ! det er jo total umuligt.



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2357
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:
jkjaers skrev:
3DX skrev:

Hvis han vinder...

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/07/03/145959.htm



Det gør han ikke, Ikke mod Google i hvert tilfælde. Vil han sagsøge nogle må man sagsøge dem der publicerer nyheden.

Hvis jeg skriver du er en spade og at dine produkter stinker og at du har sex med børn osv. osv. (Tænkte eksempler, inden nogle hidser sig op)  kan H4a ikke  gøres ansvarlig for mine forkvaklede udtalelser, men du kan derimod sagsøge mig for injurier mm.

det med jeg er en spade passer altså ikke...

sådan som jeg forstår saganlægt, så er det netop dem der linker, og ikke den der skriver det, han sagsøger. han sagsøger formidleren... det er vel ligesom en avis har en ansv, redaktør. de kan ikke trykke hvad de vil, og bare henvise til anonyme klider, og joru. osv.

men lidt søgt på internettet ! det er jo total umuligt.



Ja, det er vidst kun i Kina, Iran og Irak man har gjort sig de forhåbninger. Cencur på nettet er ikke let at opretholde. Skal det opretholdes bliver det WWWs endeligt... og det tvivler jeg alligevel på. Det var derfor jeg var så skråsikker på at google ikke taber den sag


__________________
Venlig hilsen Jesper

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers
 
bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline
Indlæg: 2916
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 14:14 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:
jkjaers skrev:
3DX skrev:

Hvis han vinder...

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/07/03/145959.htm



Det gør han ikke, Ikke mod Google i hvert tilfælde. Vil han sagsøge nogle må man sagsøge dem der publicerer nyheden.

Hvis jeg skriver du er en spade og at dine produkter stinker og at du har sex med børn osv. osv. (Tænkte eksempler, inden nogle hidser sig op)  kan H4a ikke  gøres ansvarlig for mine forkvaklede udtalelser, men du kan derimod sagsøge mig for injurier mm.

det med jeg er en spade passer altså ikke...

sådan som jeg forstår saganlægt, så er det netop dem der linker, og ikke den der skriver det, han sagsøger. han sagsøger formidleren... det er vel ligesom en avis har en ansv, redaktør. de kan ikke trykke hvad de vil, og bare henvise til anonyme klider, og joru. osv.

men lidt søgt på internettet ! det er jo total umuligt.

Hvis der er tale medvirken til destribution af børneporno, racisme o.l. kan udbyderen godt komme i klemme, den almindelige lovgivning gælder uanset om mediet er elektronisk eller trykt.

Nu befinder vi os i Danmark og her er almindelige mishagsytringer ikke forbudt, så den med spaden eller dine produkters udseende kommer du til at sluge råt hvad enten du kan lide det eller ej. Den med børnene går til gengæld ikke med mindre det kan bevises

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn
 
bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline
Indlæg: 2916
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 14:32 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
Det er vel enden på Pouls audiobutik hvis ikke de længere må linke til useriøst pladder

Da kun hvis halvPoul beskylder navngivne personer for noget kriminelt han ikke kan bevise eller kaster sig over ofrets racemæssige, seksuelle orientering eller private oplysninger der kan være lovgivet om.

Almindelige mishagsytringer, sarkasme og satiriske ind- og udfald kan da køre videre med så længe han gider. Det er heldigvis tilladt at udtrykke sin mening om de ting og fænomener vi omgiver os med eller møder i vores hverdag 

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 19:57 | IP-adresse registreret  

bjørn skrev:
3DX skrev:
jkjaers skrev:
3DX skrev:

Hvis han vinder...

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/07/03/145959.htm



Det gør han ikke, Ikke mod Google i hvert tilfælde. Vil han sagsøge nogle må man sagsøge dem der publicerer nyheden.

Hvis jeg skriver du er en spade og at dine produkter stinker og at du har sex med børn osv. osv. (Tænkte eksempler, inden nogle hidser sig op)  kan H4a ikke  gøres ansvarlig for mine forkvaklede udtalelser, men du kan derimod sagsøge mig for injurier mm.

det med jeg er en spade passer altså ikke...

sådan som jeg forstår saganlægt, så er det netop dem der linker, og ikke den der skriver det, han sagsøger. han sagsøger formidleren... det er vel ligesom en avis har en ansv, redaktør. de kan ikke trykke hvad de vil, og bare henvise til anonyme klider, og joru. osv.

men lidt søgt på internettet ! det er jo total umuligt.

Hvis der er tale medvirken til destribution af børneporno, racisme o.l. kan udbyderen godt komme i klemme, den almindelige lovgivning gælder uanset om mediet er elektronisk eller trykt.

Nu befinder vi os i Danmark og her er almindelige mishagsytringer ikke forbudt, så den med spaden eller dine produkters udseende kommer du til at sluge råt hvad enten du kan lide det eller ej. Den med børnene går til gengæld ikke med mindre det kan bevises

 jeg er så total ligeglade med hvad en klov som dig syntes om hvad laver



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
bjørn
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline
Indlæg: 2916
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret  

3DX skrev:
bjørn skrev:
3DX skrev:
jkjaers skrev:
3DX skrev:

Hvis han vinder...

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/07/03/145959.htm



Det gør han ikke, Ikke mod Google i hvert tilfælde. Vil han sagsøge nogle må man sagsøge dem der publicerer nyheden.

Hvis jeg skriver du er en spade og at dine produkter stinker og at du har sex med børn osv. osv. (Tænkte eksempler, inden nogle hidser sig op)  kan H4a ikke  gøres ansvarlig for mine forkvaklede udtalelser, men du kan derimod sagsøge mig for injurier mm.

det med jeg er en spade passer altså ikke...

sådan som jeg forstår saganlægt, så er det netop dem der linker, og ikke den der skriver det, han sagsøger. han sagsøger formidleren... det er vel ligesom en avis har en ansv, redaktør. de kan ikke trykke hvad de vil, og bare henvise til anonyme klider, og joru. osv.

men lidt søgt på internettet ! det er jo total umuligt.

Hvis der er tale medvirken til destribution af børneporno, racisme o.l. kan udbyderen godt komme i klemme, den almindelige lovgivning gælder uanset om mediet er elektronisk eller trykt.

Nu befinder vi os i Danmark og her er almindelige mishagsytringer ikke forbudt, så den med spaden eller dine produkters udseende kommer du til at sluge råt hvad enten du kan lide det eller ej. Den med børnene går til gengæld ikke med mindre det kan bevises

 jeg er så total ligeglade med hvad en klov som dig syntes om hvad laver

Start du med at læse korrektur på dine indlæg, så går tiden med det  

Til top Vis bjørn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bjørn
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

du er ikke så kvik så det gør noget teddy, viden og argumenter slår igen ikke til... -men så kan jo altid sige at de ht'er jeg laver er grimme og lyder af l. og min indlæg er fulde af fejl.

hvis det var farligt at være dum. vill du være død for længe siden



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 
3DX
Branchemedlem
Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1930
Sendt: 05 Juli 2007 kl. 20:14 | IP-adresse registreret  

tilbage til emnet.

HVIS nu han vinder... hvordan skulle man kunne stille de der linker til ansvar ? jeg kan jo så let som ingen ting lave et link her, til noget der er ulovligt ! det kan H4A da ikke kontrolere. så skal de jo læse og godkende ALLE indlæg inden de ligges ud/op.



__________________
Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...

Til top Vis 3DX's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af 3DX Besøg 3DX's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes