| Sendt: 04 Juli 2007 kl. 12:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Findes der en "Converter" eller et program hvor man kan lave DVD-audio om til almindelig 2-kanals ?
Jeg har en DVD-audioskive som jeg gerne vil ha "brændt" om til almindelig cd, da jeg ikke har en DVD-audiomaskine.
Kan nogle hjælpe ?
|