Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 17:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: "Converter" (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1336
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 12:56 | IP-adresse registreret  

Hej

Findes der en "Converter" eller et program hvor man kan lave DVD-audio om til almindelig 2-kanals ?

Jeg har en DVD-audioskive som jeg gerne vil ha "brændt" om til almindelig cd, da jeg ikke har en DVD-audiomaskine.

Kan nogle hjælpe ?

Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny
 
kuno
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Februar 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 152
Sendt: 04 Juli 2007 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Hej...

ImTOO software , prøv det

Mvh...

Til top Vis kuno's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kuno
 
heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1336
Sendt: 06 Juli 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

ok, tak for det
Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny
 
Dennis Frie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Maj 2007
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 443
Sendt: 11 Juli 2007 kl. 22:59 | IP-adresse registreret  

Alternativt kan du vist bruge et dvd-ripnings-program og derefter bruge Virtualdub.....
Jeg siger ikke at det er den letteste måde, men bør også kunne lade sig gøre
Til top Vis Dennis Frie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dennis Frie Besøg Dennis Frie's Websted
 
heltny
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Cujo m.fl.

Bruger siden: 08 Juni 2007
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1336
Sendt: 11 Juli 2007 kl. 23:02 | IP-adresse registreret  

Ja ok

Jeg har snart prøvet meget forskelligt og den ImTOO kan ikke finde "sporet"

Til top Vis heltny's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af heltny
 
alterego
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 21 Marts 2007
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 198
Sendt: 12 Juli 2007 kl. 16:20 | IP-adresse registreret  

XiliSoft DVD Ripper http://www.xilisoft.com/dvd-ripper.html

Den bruger jeg selv....

Edit:

Der er også en speciel audio-ripper: http://www.xilisoft.com/dvd-audio-ripper.html

Til top Vis alterego's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af alterego
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes