| Sendt: 28 Juni 2005 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen
Jeg har fået et meget mærkeligt problem med vores stofanet... bortset fra det generale dårlige billed er min TV2 gået helt amok... den er næsten umulig at se noget på, jeg har tjekket at de ikke har flyttet kanalen osv og det har de ikke. Så nu har jeg snakket med stofa og de siger at det er fordi mine antenne kabler ikke er ordentligt af skærmet...!! det lyder jo også meget sansynligt, men hvorfor er det så kun TV2...? og hvorfor er det ligepludseligt bare kommet ud af den blå luft...? jeg har ikke rykket tv eller antennestik eller noget som helst, og HAR tjekket alle mine kabler igennem de er samlet rigtigt og sidder som de skal... godt nok er det alm antenne ledning jeg bruger og de der billige stik fra byggemarkedt, men jeg har bare ALDRIG haft problemer med dem før... men er der andre der har samme problem eller ligene...? og evt. nogle der kan komme med gode råd til hvordan jeg kan løse det... skal jeg virkelig ud og ofre 500-600kr på antenne kabler for at ungå den støj der...?
mit grej er TV: Thomson 32WB642S og min HDD: Sony HX900 (har prøvet både med og uden den)
På forhånd tusind tak for evt svar..!!!
Hilsen Emil
|