Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 19:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Lille herlig oplevelse (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Cyber-Frog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 27 Juni 2005 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Her sidder jeg og surfer lidt på nettet mens jeg spiller lidt stemningsmusik fra computeren, ikke den kilde jeg normalt bruger når jeg lytter til musik - men det er noget mere praktisk bare at kunne skifte imellem mine cd'er fra kontorstolen

Jeg var i går ude og hente et par Audiovector C2 mkII, og det er i forbindelse med dem jeg lige har haft en herlig oplevelse - på trods af at jeg ikke har fået fat i noget ordentlig kabel endnu.

Nå anyway men altså, jeg sidder som sagt og surfer og pludselig kommer "Air - All I Need" ud af højttalerne og nærmest bare suger mig hen og sidde i lytte position til nummeret er færdig - Det har jeg ikke prøvet før, men hvilken herlig oplevelse der bare bekræfter mig i mit køb og får mig til at glæde mig over musikken.

Jeg synes bare at jeg ville dele det, andre kan evt. også have haft lign. oplevelser hvilket kunne være sjovt at høre når man nu ikke lige har andet at give sig til en højhellig mandag aften

Til slut vil jeg lige sige at hvis indlægget er lidt rodet er det ikke min normale stil, men jeg er på noget medicin der gør mig lidt kuldret i knolden

Mit Setup
Til top Vis Cyber-Frog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cyber-Frog

G40driver
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Sendt: 27 Juni 2005 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Hehe jeg prøver af og til nøjagtigt det samme  Sidst var det vidst til Jennifer Warnes - The Hunter

Har haft samme model Audiovector for ikke så længe siden. NICE

Pioneer M90 x2
Pioneer C90
Dali Grand
Cambridge DacMagic 100
Til top Vis G40driver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af G40driver

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes