| Sendt: 27 Juni 2005 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her sidder jeg og surfer lidt på nettet mens jeg spiller lidt stemningsmusik fra computeren, ikke den kilde jeg normalt bruger når jeg lytter til musik - men det er noget mere praktisk bare at kunne skifte imellem mine cd'er fra kontorstolen 
Jeg var i går ude og hente et par Audiovector C2 mkII, og det er i forbindelse med dem jeg lige har haft en herlig oplevelse - på trods af at jeg ikke har fået fat i noget ordentlig kabel endnu.
Nå anyway men altså, jeg sidder som sagt og surfer og pludselig kommer "Air - All I Need" ud af højttalerne og nærmest bare suger mig hen og sidde i lytte position til nummeret er færdig - Det har jeg ikke prøvet før, men hvilken herlig oplevelse der bare bekræfter mig i mit køb og får mig til at glæde mig over musikken.
Jeg synes bare at jeg ville dele det, andre kan evt. også have haft lign. oplevelser hvilket kunne være sjovt at høre når man nu ikke lige har andet at give sig til en højhellig mandag aften  
Til slut vil jeg lige sige at hvis indlægget er lidt rodet er det ikke min normale stil, men jeg er på noget medicin der gør mig lidt kuldret i knolden  __________________ M.v.H Cyber-Frog
Mit Setup
|