| Sendt: 27 Juni 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
For nyligt blev alle tv-kanalerne i Kolding lagt om, og fik nye frekvenser. Dette blev gjort, for at give de mest sete kanaler de bedre frekvenser og omvendt med de mindst sete.
Men siden kanalerne er blevet lagt om, har jeg fået mærkbart dårligere billede på flere kanaler, og specielt TV2, som er utroligt dårligt. Desuden har jeg fået et besynderligt problem med at nogle programmer forsvinder helt, når jeg tænder min video - hvilket gør det umuligt at optage noget fra disse programmer. Jeg bruger samme udstyr og kabler som altid, og har aldrig haft disse problemer før omlægningen af kanaler. Jeg har prøvet at køre antennesignalet udenom min video, men dette gjorde ingen forskel på billedkvaliteten.
Jeg har overvejet at anskaffe en antenneforstærker, men jeg er meget i tvivl om det overhovedet vil hjælpe noget. Jeg har desuden overvejet at skrive en mæjl til antenneforeningen, men vil lige spørge de kloge hoveder her på stedet, om der er nogen, der kan give mig nogle idéer til, hvad der kan være galt? __________________ Mit grej!
WATT er et udtryk for kvantitet - ikke kvalitet ;o)
|