Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 00:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Clockradio (med stereo og dap) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 18 Februar 2005 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

Hej alle

Jeg leder efter en ny clockradio men ikke bare en hvilken som helst clockradio. Vil gerne have en der kan spille DAP og Cd og så skal det være i stereo. Og vigtigst af alt så skal det være pænt.

Har kigget på nogle forskellige men sony produktet som ser meget lovende ud er næsten umulig at finde ordentlige specs på.

Jeg snakker her om CMT CQ1

Dette anlæg er perfect .. problemet er bare at jeg ikke ved om der er clockradio funktion i. Der er ikke DAP men det kunne jeg nok godt leve uden.

Så er der PURE Evoke-1XT

Men denne er dog noget af det mest gyselige jeg længe har set, og den kan ikke afspille cd men igen det kunne jeg nok leve med.

Prislejet som jeg gider give ligger på et sted mellem 1000 og 2000 kr

Og det vigtigste er at den har clockradio funktion og er pæn.

Nogen der har set sådan et anlæg stå et eller andet sted?

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

tChAd
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 September 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 19 Februar 2005 kl. 17:21 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Pure Tempus der ligner Evoke lidt. Den er ekstremt velegnet til clockradio. Det blå display kan man sætte til at lyse (i forskellige styrker) hele tiden, så man også kan se klokken om natten. Man kan også vælge at den kun tænder lyset når dens "SnoozeHandle" bliver berørt.

Der er adskillige alarmer, som man kan sætte til kun at starte på hverdagen eller i weekenden. Så bliver du ikke vækket tidligt lørdag morgen.

SnoozeHandle fungerer ved at du simpelthen berører håndtaget som du også kan se på Evoken. Det virker rigtig godt. Lyden er rigtig god og højttaleren har en overraskende stort frekvensområde. Du kan også tilslutte ekstrahøjttaleren.

Jeg gav 999 for Tempus'en i Hifiklubben for et stykke tid siden.

Ellers kan du kigge på noget Henry Kloss på http://www.tivoliaudio.com/home.php

eller se oversigten af Dab Radioer på
http://www.nordini.dk/

Hilsen Mikkel

Til top Vis tChAd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tChAd

MonoTovarisj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: København
Sendt: 20 Februar 2005 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

hmm .. måske jeg skulle smutte forbi klubben og høre det .. det kunne være at lyden overgik hvor grimt det faktisk er. 

Tivoli audio er jeg ikke så meget for, fordi på clock radioen sidder højttalerne og pejer opad.

Verden ville være et bedre sted at leve, hvis alle bare overholdt alle standarder!
Til top Vis MonoTovarisj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MonoTovarisj Besøg MonoTovarisj's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes