Sendt: 11 September 2014 kl. 03:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er gammel og forældet, min bil var lav og med hård kobling, jeg havde knæ-smerter næsten konstant. Så før det blev kronisk, købte jeg en ny høj en, med hydrautisk kobling, og med usb-stik.
Jeg kan godt lide, at høre min "egen" musik på langtur. Så jeg placerede en usb-nøgle i et stik i handskerummet. Tændte for bilradioen. Det lød lidt bedre, end i den gamle, men hifi er det ikke. Efter at have skruet et trin ned for bassen, og to trin op for diskanten, var klang-balancen ok. 0 stereo-virkning.
Glad og tilfreds kørte jeg en tur. Ved et uheld kom jeg til at trykke på en knap på rattet. Musikken forsvandt og en sexet dame, begyndte at sige noget på engelsk, noget med phone og adress-book, jeg ville ikke tale i telefon, jeg ville høre musik, men så hørte jeg, at hun sagde play, så jeg sagde så også play, så måtte musikken komme igen, men nej, hun blev ved med at snakke, artist, genre og noget andet. Jeg svarede artist. Hun sagde what artist, eller sådan noget. Det kørte rundt inde i hovedet på mig, EVA MASSEN sagde jeg. Så kom der musik, hun sang "Tryk på knappen Kurt". Jeg hedder nu ikke Kurt, og jeg ved ikke hvad det var for en knap. Men jeg følte mig ung igen, som i gamle dage, med vennerne på Bakken. Så jeg trykkede på speederen, og suste omkring næste hjørne..............
Hvis nu bare, det var den rigtige Eva Madsen, der sad ved siden af, og vi kørte rundt og rundt og rundt..........
Er det her noget, alle biler kan, og hvorfor kan jeg ikke det, hjemme i stuen?
|