| Sendt: 16 November 2006 kl. 16:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej forum!
Efter længere tids mangel på interesse for Hi-fi, er entusiasmen ligeså stille blusset op igen 
Jeg søger billeder af ovenstående højtaler og meget gerne erfaringer fra folk der har været i nærkontakt med disse højtalere og som kan give en beskrivelse af dem for mig. Ved at Q-sound har lukket deres butik i Århus og udelukkende kører som et postordre firma på nettet.
Jeg har ligesom så mange andre det dilemme at selvom jeg gerne vil have hi-fi lyd skal jeg også have SOLID bas i spandevis og det har jeg haft svært ved at finde 
Jeg havde en overgang et par Infinity IRS Omega med en velvoksen 12" bas og en kampvægt på omkring 50Kg i håbet om at få smæk for skillingen - det viste sig at de spillede helt fortryllende, men desværre ikke i bas regionen 
Velodyne SPL1000MK II har også været en tur inde i stuen, men har ligesom Infinity´erne også fået sparket da den langtfra indfriede mine forventninger.
Nu har jeg et par CV AL750 som delvist opfylder mit basbehov krydret med en skærebrænder diskant og mellemtone - jeg håber lidt at sådan et par UHT1212 kunne blive et godt kompromis for mig. For jeg er blevet grundigt træt af Vega´erne.
På forhånd tak .. __________________ Dali Evidence surround, Marantz SR7000
Marantz DV7010
DIY 12" SLS cylindersub
3 x BassPump III i sofaen
+ diverse gode sager ..
|