Tilbage til HIFI4ALL.DK 15. juni 2025 | 21:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Vurdering - ikke salg
 HIFI4ALL Forum : Vurdering - ikke salg
Emne Emne: ClearAudio Champion (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 21 Marts 2016 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

Hej alle i skønne musik elskere, jeg har brug for jeres ekspertise ang. en vurdering af min pladespiller.
Jeg skal til at sælge den, da jeg gerne vil opgradere mine højtalere, og hellere vil nedgradere på pladespiller siden.
Så her kommer sådan et, "hvad er rimeligt at sælge den for" spørgsmål
Det drejer sig om en ClearAudio Champion level 2 limited edition (sort) med en Unify arm på.
hele herligheden er købt/indbyttet brugt hos Anders i Audio consult i oktober 2014, så jeg har ejet det ca. 1,5 år.
Det står og spiller som nyt, dog uden emballage og manualer.
Der sidder en Lyra Delos PU på, som ikke er mere end 1,5 år gammel og højest har spillet 300-400 timer.
Hvad kan jeg sælge dette for?
Planen er at sælge pladespiller og højtalere, for så at købe nye højtalere, og så med tiden købe en brugt, lidt billigere pladespiller.

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

jøka
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 April 2006
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 21 Marts 2016 kl. 13:55 | IP-adresse registreret  

Var det brugt da du fik det? Jeg tænker mere på alderen af grejet. Der er sikkert nogen der vil spørge til dette. På det tyske Audiomarkt går
pladespilleren med arm (SME) til ca. 2000 euros. Spørgsmålet er så hvor meget Lyraen giver oveni. Mit bud er 18 kilo for det hele.
Hvorfor vil du egentlig sælge det. Er det ikke lidt den forkerte vej at gå med en nedgradering på vinyl siden? Bliver du tilfreds med at lytte til noget
senere der er billigere og sandsynligvis ringere da der vel i sidste ende skal være penge til overs til nye højttalere!!
Til top Vis jøka's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jøka

søren N
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Marts 2016 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

jeg nedgraderede på højtaler siden for en 4 år siden, og har lige siden fortrudt det! jeg har aldrig rigtig fået mine højtalere til at præstere som jeg gerne ville ha dem til, derfor vil jeg gerne ha nogle nye og bedre.
Jeg spiller ikke så tit LP ér som jeg havde regnet med, da jeg købte den nævnte pladespiller, jeg havde en udemærket Roksan pladespiller inden, hvilket jeg godt tror at jeg ville kunne leve med igen.

Er du hifi-kræsen?
Til top Vis søren N's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af søren N

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes