| Sendt: 12 Maj 2010 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen
Det er et par år, ja for at sige det ærligt en del år siden jeg sidst har haft en pladespiller.
Jeg går dog med overvejelser om at skaffe en igen.
Jeg er ikke rigtig inde i hvad der røre sig på markedet, så jeg kunne godt bruge noget hjælp med nogle forslag.
Jeg har ikke besluttet mig endnu for hvor mange penge jeg vil bruge, så kunne godt tænke mig hvis I kunne hjælpe med forslag til hvad der
kunne være spændende at kigge og lytte nærmere på i nedenstående pris klasser.
Det skal være værk og arm, jeg havde tænkt mig at købe en low output mc pickup, så armen må gerne være mellem til tung.
Hvad ville I foreslå at kigge og lytte på i pris klassen 10.000 til 15.000
Og i pris klassen 15.000 til 20.000
Og til sidst i pris klassen 20.000 til 30.000.
Håber på lidt inspiration.
På forhånd tak.
|