| Sendt: 16 Februar 2016 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey
jeg har en rega planar2 som altid har virket fint. men købte en ny plade her den ene dag og den køre nærmest rundt på halv kraft. jeg har aldrig
oplevet det før. alle mine andre plader spiller fint. hvad fanden skal jeg gøre?
mvh kristian.
|