Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 15:05   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Pladespillere
 HIFI4ALL Forum : Pladespillere
Emne Emne: Thorens td125 II justering? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
skipperdk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 11 August 2014 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

Hej alle, nogle der har styr på at justerer fjedre på thorens td 125 mkII,
Er jo måske nyt der skal til, men kunne jo være der kunne justeres..
Den er i bund med Pladelod og div på, men det har den altid været..
Arvet fra svigerfar..
Gerne hurtigt svar, da jeg ville kigge på den i aften i kælderen :)
På forhånd tak
Michael

__________________
Til film/tv:
B&W CM1
Denon 1500ae
Samsung 46" 8005 smart tv
Til vinyl og afslapning:
B&W CM7
Nad C372 forstærker
Thorens 125 mkII, ortofon mc20 super
Alt med Van the hul kabler snowline
Til top Vis skipperdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af skipperdk
 
D A O
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 Februar 2010
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 2465
Sendt: 11 August 2014 kl. 21:10 | IP-adresse registreret  

måske du kan bruge den her video + mere
video
vinylengine.com thorens td125

Hejsa

__________________
vh Hans Lund
Til top Vis D A O's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af D A O Besøg D A O's Websted
 
ramma
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 Juni 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 969
Sendt: 11 August 2014 kl. 21:27 | IP-adresse registreret  

Glem det, det kommer aldrig til at lyde ordentligt
Flydende ophæng og specielt Thorens/Linn duer ikke til en skid
Undskyld jeg er så firkantet men jeg har kæmpet en ulige kamp med de 2 mærker og den kamp kan ikke vindes
Fast ophæng er det der dur, start fra bunden Rega RP 3 til en Garrard 301/401 så kommer du tæt på noget der leverer varen

My 5 cents
Take it or leave it

__________________
Hifi hilsen Ramma
Til top Vis ramma's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ramma Besøg ramma's Websted
 
skipperdk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 December 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 76
Sendt: 11 August 2014 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

Ramma, bruger den som daglig spiller nu, og har gjort det i flere år..
Den trænger bare til opstramning, tror dog på den slår rega rp3 med flere længder.
Alene pickup er dyrere/bedre end rega, i min verden
Smil Michael

__________________
Til film/tv:
B&W CM1
Denon 1500ae
Samsung 46" 8005 smart tv
Til vinyl og afslapning:
B&W CM7
Nad C372 forstærker
Thorens 125 mkII, ortofon mc20 super
Alt med Van the hul kabler snowline
Til top Vis skipperdk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af skipperdk
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes