| Sendt: 04 August 2014 kl. 16:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle. Jeg har tænkt mig at tage en B&O Beogram 4500 pladespiller i brug, som lige nu står og samler støv, da min anden
normale pladespiller er i stykker lige nu. I den forbindelse skal jeg have forbundet pladespilleren, fra hvilken der udgår et powerlink
han-kabel med 7 pinde så vidt jeg kan tælle, til min almindelige forstærker, altså et normalt phono-kabel. Så jeg har købt en
DIN/phono-adapter (http://www.av-cables.dk/din-adapter/5p-din-hun-2-x-phono-ha n-0-2-m.html). Før det hele kan lykkes kræver
det blot at to af pindende skal klippes ud af stikket, så det passer i adapteren - ifølge kabelmanden sker der ingen skade ved at
fjerne dise to pinde, da de blot er til at forbinde b&o produkter). Er der nogle der har erfaringer med det? Og hvilke to af de 7 pinde
er det lige præcis man skal fjerne? Og findes der egentlig en bedre måde at gøre det her på?
Mange hilsner Jacob
|