Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2025 | 09:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Hvilken sub (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Btiversen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2011
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 04 December 2012 kl. 20:01 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen.

Jeg har en vincent forstærker sv-238mk og et par xtz 99.38 front højtallere, jeg vil godt have en noget mere kapov og tænker selvfølgelig på en sub, skal jeg købe den største fra xtz eller er der andet der er bedre i den prisklasse ??

http://danstv.dk/shop/xtz-99-w12-3790p.html

Til top Vis Btiversen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Btiversen

jj79
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2010
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 December 2012 kl. 09:48 | IP-adresse registreret  

Btiversen skrev:

Hej alle sammen.

Jeg har en vincent forstærker sv-238mk og et par xtz 99.38 front højtallere, jeg vil godt have en noget mere kapov og tænker selvfølgelig på en sub, skal jeg købe den største fra xtz eller er der andet der er bedre i den prisklasse ??

Har selv 12.18 - og ja den leverer det du omtaler - evt kan du også kigge på SVS - har haft deres Cylinder model inde over mit setup også - den er super til dybbas i film osv men synes xtz er bedst på musikfronten

Til top Vis jj79's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jj79

mx jelle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2009
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 December 2012 kl. 10:01 | IP-adresse registreret  

jj79 skrev:
Btiversen skrev:

Hej alle sammen.

Jeg har en vincent forstærker sv-238mk og et par xtz 99.38 front højtallere, jeg vil godt have en noget mere kapov og
tænker selvfølgelig på en sub, skal jeg købe den største fra xtz eller er der andet der er bedre i den prisklasse ??

Har selv 12.18 - og ja den leverer det du omtaler - evt kan du også kigge på SVS - har haft deres Cylinder model inde over
mit setup også - den er super til dybbas i film osv men synes xtz er bedst på musikfronten

hvordan synes du den er i forhold til 12.16? er der bare mere af det hele og hvor den stadig er præcis ?

jj79
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2010
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 December 2012 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

mx jelle skrev:
jj79 skrev:
Btiversen skrev:

Hej alle sammen.

Jeg har en vincent forstærker sv-238mk og et par xtz 99.38 front højtallere, jeg vil godt have en noget mere kapov og
tænker selvfølgelig på en sub, skal jeg købe den største fra xtz eller er der andet der er bedre i den prisklasse ??

Har selv 12.18 - og ja den leverer det du omtaler - evt kan du også kigge på SVS - har haft deres Cylinder model inde over
mit setup også - den er super til dybbas i film osv men synes xtz er bedst på musikfronten

hvordan synes du den er i forhold til 12.16? er der bare mere af det hele og hvor den stadig er præcis ?

Har ikke hørt dem op mod hinanden desværre - bor på den forkerte landmasse - så tog og bestilte den største model for at være sikker - kom jo direkte fra SVS så størrelsen betød intet for mig

Til top Vis jj79's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jj79

André S
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2012
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 05 December 2012 kl. 12:45 | IP-adresse registreret  

Jeg har 2stk XTZ 8.16 som jeg er rigtig glad for.
De er rigtig rigtig gode til film og musik og jeg har ikke hørt nogen andre subwoofer der kan gøre det lige så godt til 1500kr i
nypris.

Dov vil jeg da rigtig gerne selv have mig sådan en SVS subwoofer i cylinder form men ved sgu ikke hvor god den er og den
eneste jeg kan se til salg på dba.dk er i padborg og deeeeet er lidt langt for en 17årig som bor i roskilde at tag afsted for det

Men vis jeg fik min XTZ subwoofer solgt så ville jeg nok godt kunne finde på det alligevel hehe
Til top Vis André S's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af André S

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes