Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2025 | 01:57   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Soundbar eller Center (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Chase
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2012
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 20 Juli 2012 kl. 03:14 | IP-adresse registreret  

Nå er ved at bygge nyt TV/Radio/Cd/ osv op

Lige nu består det af et Nyt Philips 6877 + En Denon Surround forstærker der trækker 4 stk B & O højtaler

Jeg mangler så en Center højttaler eller en Soundbar hvis en sådan kan bruges som center , mener ikke jeg har behov for en Sub

Det vil være fedt hvis man kunne gøre det sådan at når man bare skulle se TV avis og andet lal ;) at man ikke behøvede at tænde for forstærker osv , men selfølgelig skal den også kunne tænde når den Store film skal ses

Jeg skal også ud og indvistere i noget Blu-Ray noget et elller andet evtl med indbygget HD,

Hvad skal jeg købe for at få en fornuftig opsætning , der ikke kræver en raket uddanelse for at se TV   

Til top Vis Chase's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chase

mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 Juli 2012 kl. 02:41 | IP-adresse registreret  

Kort & kontant: NEJ!

En soundbar (med eller uden basboks) er ment som et lydmæssigt suplement til TV'et, i sig selv, og har som sådan intet med en center at gøre.

Så, enten må du nøjes med TV-højtalerne, eller anskaffe en center, eller køre med en soundbar ved siden af surrounden - de kan ikke uden videre bringes til at fungere sammen, beklager.

Og jeg forstår inderligt godt din klage over, at man skal være et halvelektronisk geni for at få alt dette til at virke fornuftigt. Det er IKKE OK, og branchen burde faktisk skamme sig.
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon

Chase
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juli 2012
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 23 Juli 2012 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Det var også det jeg selv var kommet frem til, og en soundbar er vel egenligt for at også kunne sprede lyden frem for en center

Men jeg fik købt en Philips BDP6000 3d bluray med mange fine finesser, nu skal jeg så lige finde en center i nogen mindre mål , lige nu er der sat en højttaler på fra et gammel micro anlæg , og faktisk lyder det ikke dumt, men den er tudegrim ;)
Til top Vis Chase's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chase

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes