Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 22:09   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Linn vs Monitor Audio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Chrotto
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 24 Oktober 2009 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

Hej folkens!

Jeg har det seneste tids tid kigget på gulvhøjttalere, og har kigget på to stykker:

Linn Majik 120 og Monitor Audio Gold GS 20

Jeg er lidt i tvivl om jeg får nok valuta for pengene, hvis jeg køber Linn, men synes også at lyden er rigtig fin!
Hvad har i af holdninger om de to højttalere, og har i nogle alternativer til maks 17.000 for et sæt?

Det skal siges at jeg hører meget elektronisk musik, som fx trentemøller, men kan også finde på at høre Rammstein i ny og næ. Så det skal gerne være en højttaler der er god all-round og med en god bund :-)

PFT
Christian

Til top Vis Chrotto's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chrotto Besøg Chrotto's Websted
 
Jean M Jarre
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter eget ønske!

Bruger siden: 03 Oktober 2004
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 1148
Sendt: 24 Oktober 2009 kl. 15:40 | IP-adresse registreret  

Du skal købe dem du syntes lyder bedst, så lad dine øre bestemme.

Og er det muligt så lån dem med hjem, så kan du høre om de passer til dit grej og rum.

Mvh

JMJ



__________________
Det første kvinder bliver døve på er øjnene.

Verdens bedste kabel er det der kommer ind i huset med 230 volt, uden dette var der intet grej der spillede, så hermed er kabel diskutionen slut ;-)
Til top Vis Jean M Jarre's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean M Jarre
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 14:41 | IP-adresse registreret  

Til det musik du hører ville jeg vælge Monitor Audio, det er en fed rockspeaker . Linn er skam en god speaker, men lidt mere neutral og småkedelig i det hvor MA er mere engagerende hvis man ønsker live stemning i stuen  

__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
Chrotto
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 17:29 | IP-adresse registreret  

@ Acer
Ved du hvor forstærkerkrævende MA er?
Kunne forestille mig at Linn var rimelig krævende, med den mængde delefilte der sidder i den?

Til top Vis Chrotto's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chrotto Besøg Chrotto's Websted
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

Chrotto skrev:

@ Acer
Ved du hvor forstærkerkrævende MA er?
Kunne forestille mig at Linn var rimelig krævende, med den mængde delefilte der sidder i den?

De er ikke så krævende igen, hvilken amp har du?



__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
Chrotto
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 24 Marts 2009
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 25 Oktober 2009 kl. 21:10 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
Chrotto skrev:

@ Acer
Ved du hvor forstærkerkrævende MA er?
Kunne forestille mig at Linn var rimelig krævende, med den mængde delefilte der sidder i den?

De er ikke så krævende igen, hvilken amp har du?

Der skulle gerne komme en Marantz 6004 i mine hænder på et tidspunkt!

Til top Vis Chrotto's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Chrotto Besøg Chrotto's Websted
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 27 Oktober 2009 kl. 06:29 | IP-adresse registreret  

Den vil jeg mene sagtens kan slæbe dem, men ud og hør på begge muligheder og lån med hjem hvis du kan.

__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes