Tilbage til HIFI4ALL.DK 1. juli 2024 | 11:01   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: B&W DM603 S3 vs. DALI Concept 6, HJÆLP !! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
michaelguldstee
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Juli 2009
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 16
Sendt: 05 Juli 2009 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Hej allesammen.

Håber der er nogle der kan hjælpe med et par spørgsmål. Jeg er helt nybegynder indenfor hifi så vær god ved mig og skær gerne tingene lidt ud i pap. :-)

Jeg er på udkig efter et stereo anlæg til stuen hvor jeg kan sætte computer til og afspille musik derfra. Jeg har ikke alt for mange CD'er så det bliver primært fra computeren.
Er det overkill og købe stor hifi til det eller er lydkvaliteten fra computeren udemærket stort anlæg.

Nyprisen er nok omkring 10-12.000 kr men er meget interesseret i at købe brugt og mit reelle budget vil nok være 5000kr. (er det realistisk)

Jeg har surfet lidt rundt og kan fornemme at folk er godt tilfredse med Dali Concept 6, som kan fåes brugt for 2000kr. Jeg har også kigget lidt på B&W DM603 S3 ligger omkring 3500-4000kr. Er de så meget bedre end Dali'en ?

Så har jeg også lidt kig på en NAD C372 som ligger til 3000kr men kan jeg nøjes med med mindre, evt. en NAD C320 til 2000kr ?


Kan i ikke give plusser og minusser til de forskellige muligheder.

På forhånd mange tak for hjælpen..
Til top Vis michaelguldstee's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af michaelguldstee
 
mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4790
Sendt: 05 Juli 2009 kl. 15:43 | IP-adresse registreret