| Sendt: 16 August 2008 kl. 12:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor går du ikke hele vejen, og køber Denon´s surround løsninge med for/effeket forærker AVP-A1HD/POA-A1HD, men det ville selfølig overgår
prisen for meget, men en anden mulighed er top Recivers fra Yamaha nemlig DSP-Z11, som har vundet alle de steder hvor den er blivet teste.
Vil nok vælge en anden linedobler en VP50pro, nemlig The Radiance XD, ved så bare ikke hvordan den har det med HD lyd og CRT projektor, men
et er helt sikke den er en beder linedobler end VP50pro.
Men Moby hvad med højtaler, der skal vel 7 top klasse højtaler og min, to sub. basser til din drømme bio ?
|