Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 17:40   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør til hjemmebiografen
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør til hjemmebiografen
Emne Emne: Programmering af AMX Modeo 8400 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
danop
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2008
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 30 Juli 2008 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

En ven kan skaffe mig dette AMX system, men jeg vil meget gerne i kontakt
med en, som kan programmere det hele for mig.

Det skal håndtere blandt andet en Lexicon MC-12, samt alle andre hifi-komponenter,
evt. også en Logitech Transporter, vidio-overvågning m.v.  

 

Til top Vis danop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danop
 
balbrech
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 December 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 151
Sendt: 30 Juli 2008 kl. 11:07 | IP-adresse registreret  

Kræver du har kommandosæt til alle dine produkter så kender jeg måske en fyr.....

Det vil dog kræve opgaven er klart defineret......

Til top Vis balbrech's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af balbrech
 
danop
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2008
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 30 Juli 2008 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

Fedt, jeg går i gang med at få alle informationer i hus.

Foreløbig tak

Til top Vis danop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danop
 
balbrech
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 December 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 151
Sendt: 30 Juli 2008 kl. 12:25 | IP-adresse registreret  

Så sikrer jeg mig lige min ven gider lave opgaven når han ser udstyrslisten.......
Til top Vis balbrech's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af balbrech
 
danop
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 30 Juli 2008
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 3
Sendt: 30 Juli 2008 kl. 12:40 | IP-adresse registreret  

OK, det er meget fint, jeg har heller ikke fået enheden hjem
endnu + jeg mangler at anskaffe en audio-streamer Logitech
transporter samt et TV. Det er nok bedst jeg har det hele "kørende"
før han skal på banen.

Bortset fra det, er det selvfølgelig ikke gratis hjælp jeg beder om,
jeg ved godt at det er "langhåret".....

Til top Vis danop's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af danop
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes