Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
Sendt: 16 Juli 2008 kl. 16:22 | IP-adresse registreret
KimP99 skrev:
Nej, jeg får ikke en slikkepind.
Jeg har blot lige fået mit system og er meget glad for det.
Undrede mig blot over at du hev fat i et par ældre tråde, og samtidig oprettede et par nye også... omhandlende det samme, på samme dag. (og samme dag du oprettede din profil)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum