| Forfatter |
|
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 22 Juni 2008 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor finder/køber man fjernbetjent elmotorer til f.eks. gardiner?
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
homer Forum Bruger


Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 421
|
| Sendt: 22 Juni 2008 kl. 09:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
prøv at kontakte lissau de har da fjernbetjentmotor i deres lærreder
men de er nok ikke billige
MVH HOMER
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 22 Juni 2008 kl. 10:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
homer skrev:
| men de er nok ikke billige |
|
|
´
lige præcis, det er en elmotor heller ikke, men rullegardiner med motor koster ½ arm.
det kan være det billigste er et lille saml selv ir kit med on/off og så en motor. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 22 Juni 2008 kl. 10:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
+ noget autostop
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 22 Juni 2008 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
og hvordan laver man så det, altså autostop?
__________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |
KimP99 Branchemedlem

Innovus
Bruger siden: 16 Juli 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5
|
| Sendt: 16 Juli 2008 kl. 13:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Indlæg slettet grundet reklame.
Administrator
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 16 Juli 2008 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
StarTrek Forum Bruger

Eks. Jamwa
Bruger siden: 25 April 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 5051
|
| Sendt: 16 Juli 2008 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det ikke Faber der i bund og grund sidde i lissau´s lærred ?
Og laver Faber også mørklægninges rullegardiner ?
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 16 Juli 2008 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjek sådan en botex gardin butik, de har motorer til Kirsch, dem har jeg brugt til en biograf jeg lavede, men de er ikke billige.
__________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
Kent77 Forum Bruger


Bruger siden: 04 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 143
|
| Sendt: 22 Juli 2008 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
CSN Teknik skrev:
Tjek sådan en botex gardin butik, de har motorer til Kirsch, dem har jeg brugt til en biograf jeg lavede, men de er ikke
billige.
|
|
|
Hvad prisleje lå de? __________________ Receiver:H/K AVR8500
Front:B&W 703
Center:B&W HTM7
Back:B&W 705
Projektor: Sony HS50
Film-lærred: MDFplade malet med GOO
Afspiller udstur: Xbox,Xbox360,Thomson DVD4200 DTH,INO3 HD-optager
|
| Til top |
|
| |
CSN Teknik Branchemedlem

CSN Teknik
Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 842
|
| Sendt: 19 August 2008 kl. 16:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
omkring en 4-5000kr. så temmelig pebrede
__________________ Mvh.Christian
Cinemania
|
| Til top |
|
| |
brasch Forum Bruger


Bruger siden: 29 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3482
|
| Sendt: 03 September 2008 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
CSN Teknik skrev:
omkring en 4-5000kr. så temmelig pebrede |
|
|
så er der vist andre steder mit anlæg hellere vil opgraderes end med elmotorer til mørklægningsgardinerne. __________________ Fars er bedst når mor rør den
|
| Til top |
|
| |