| Forfatter |
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Davs i forum! Hvordan transporterer i jeres head-fi rundt når i er på farten? Jeg tænker både på de helt små setups med ipod/mini amp/IEM over i vold størrelse med notebook/dac/amp/stor hovedtelefon. Jeg er nok ovre i den sidste kategori og pt. bruger jeg en ganske almindelig videokamera taske, ca. sådan her.  Men jeg er på vej op i noget der godt må være lidt større for at få plads til en DAC også, og sikkert en laptop. Der har jeg kigget på f.eks. Peli Case  Men sidder der ikke en af jer derude med et par fifs og eksempler på hvordan i gør? Umiddelbart ender det nok med en eller anden taske til en laptop + det løse. Det egentlige problem ligger i at når man har så mange apparater og dimser der er bundet sammen af kabler, som så også skal betjenes, ja så bliver det sgu noget besværligt lige at skifte track, skrue op og ned mv.
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 09:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har mit i lommen,.. men det er så også mit bærbare sæt med nano+mini amp+earbuds...
Mit store setup er ikke liiige til at flytte på med rør og alt sådan noget pjat..
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 09:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Faldt lige over den her. Det ser egentligt meget smart ud. Bærbar i den nederste, DAC/Amp i den øverste. Kabel mellem dem ud af lynlåsen og ind i den anden del. Hurtigt at få fat i den bærbare hvis der skal pilles. "Vax Sants" 
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 09:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ej, jeg kan godt se at et rør setup nok ikke lige er sagen at rende rundt med  Mht. lommen så er det jo klart det letteste, men jeg har ofte det behov at jeg ikke nødvendigvis skal rende rundt, mere slæbe det med mig og så kan det ligge i tasken mens jeg arbejder. Man bliver jo afhængig af den gode lyd jo
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 11:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har sådan en kamerataske når jeg jeg er på farten..
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
nu ved jeg ikke hvad de tasker koster, men umiddelbart ligner det jo bare en pc taske, der er "modded" om man vil JEg har nogle stumper af det der noppeskum de bruger på dit 2. billede, det kan du da få ved lejlighed (eller posten  .)
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige fået mine YUIN PK2 hjem fra USA. De spiller TOP DOLLAR, så jeg kan nøjes med dem og min NANO. Alt dette kan være i en brystlomme eller i lommen på "låret" af mine bukser  PS: Tak til kolind for at få mig lokket ud i sådan nogle earbuds
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skrev jo at der skulle være plads til den GODE lyd Kalle_dk   Men jaja, jeg har da overvejet at gå total mini, nu da mit mindste setup kun kan være i en video taske. Ej, hvis jeg bruger IEM's så går det nok med PMP'en, men det kræver alligevel en livrem, hvis jeg ikke skal skræmme livet af alt for mange - for size does matter du ved nok  Lige nu sidder jeg og kigger de der Crumbler tasker og Haglöfs rygsække. Jeg tror det skal være en rygsæk, ellers bliver ledning for besværlig, hvis den skal gå fra en over skulderen taske. Sådan noget som det her ...  Så er der vist plads nok til bærbar + DAC/AMP .. men hvad med cans ... mmm
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 13:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja på farten har jeg normalt kun mine yuin pk1 og er4s med, også en porta corda og min meizu, så alt kan fint være i lommen, men jeg har tænkt på at lave mig en lille alu kasse med skum i. Nærmere bestemt en Richard Wheatley alu kasse, beregnet til Fluer, men kan moddes 
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Chr. R. Udelukket fra forum

Bruger siden: 28 Oktober 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1113
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 14:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjek om ikke Lowepro har et produkt eller to der kan friste. Utrolig lækker og gennemført kvalitet __________________ M.v.h.
Christian
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 14:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg er også gået MEGET bærbar med følgende som jeg absolut ikke mener går på kompromis med den gode lyd. 8 GB 3rd gen Nano, ALO Micro Dock, Xin SuperMini amp, APureSound kablede ER4-S eller Tripple.fi 10 pro. Og det kan være i en inderlomme i jakkesættet uden at se provokerende ud.
Til det bruger jeg filt lynlås posen fra en Logitech Travel Mouse til
beskyttelse når det ikke lige spiller, den passer perfekt i størrelsen. Eller en lille kamera taske til bæltet hvis jeg er mere casual og ikke lige har en jakke lomme handy.  
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Jeg har lige fået mine YUIN PK2 hjem fra USA. De spiller TOP DOLLAR, så jeg kan nøjes med dem og min NANO. Alt dette kan være i en brystlomme eller i lommen på "låret" af mine bukser 
PS: Tak til kolind for at få mig lokket ud i sådan nogle earbuds 
|
|
|
heh.. nej jeg prøved at lokke dig til at købe PK1'erne.. de er ganske fantastiske.. men ja når ikk du vil med amp er det nok bedst med PK2.. et par PK1'ere uden amp er lidt spild..
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind skrev:
Kalle_dk skrev:
Jeg har lige fået mine YUIN PK2 hjem fra USA. De spiller TOP DOLLAR, så jeg kan nøjes med dem og min NANO. Alt dette kan være i en brystlomme eller i lommen på "låret" af mine bukser 
PS: Tak til kolind for at få mig lokket ud i sådan nogle earbuds 
|
|
|
heh.. nej jeg prøved at lokke dig til at købe PK1'erne.. de er ganske fantastiske.. men ja når ikk du vil med amp er det nok bedst med PK2.. et par PK1'ere uden amp er lidt spild.. |
|
|
Nåh ja, det kan da godt være, nu du siger det, at det begyndte med snakken om PK1  Jeg er umiddelbart rigtig godt tilfreds med lyden fra PK2 (uden amp), så det kunne jo ikke være anderledes, når jeg ikke vil ha spændt DAC og andre ting på ryggen
|
| Til top |
|
| |